Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość Dthlfwp

dobór daca, wzmacniacza do pc, (500-1000) zł

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Dthlfwp

Witam,

w komputerze mam zintegr. karte dźwiękową. Chciałbym uzyskać lepszy dźwięk, nie znam się na sprzęcie, myslę że muszę kupić jakiś DAC (nie wiem jakiej klasy jest ten w płycie głównej, chociaż może i obecny jest wystarczający - w końcu to tylko DAC...) i wzmacniacz/ amplituner. Do wzmacniacza chciałbym podłączyć moje 2 kolumny, kolumny niekomputerowe (nie wiem jak się to fachowo nazywa, są to kolumny które podlącza się tylko do wzmacniacza, nie mają własnego zasilacza, kolumny że tak nazwę - pasywne).

Jeśli kupowałbym dodatkowy DAC lub DAC byłby we wzmacniaczu, to jak się to wtedy łączy z komputerem? Przez USB? A jeśli przez inny interfejs, to jaki, bo nie wiem czy go mam?

Cena - powiedzmy do 1 tys. zł, sprzęt może być używany (a najlepiej połowę z tego - nie orientuję się w zakresie cen tego typu sprzętu. Nie wymagam nie wiadomo jakiej jakości).

 

1 nie ten dział

2 podaj dokładniejsze dane dotyczące głośników. Marka, model, moc znamionowa.

1. - a jaki ma być?

2. - altus 120, 80 W

 

Cześć,

 

1. Na pewno nie "Urządzenia wskazujące".

3. Pkt 6 reg. Popraw nazwę tematu.

Pomoc: http://forum.pclab.pl/topic/626991-PRZECZYTAJ-ZANIM-ZAŁOŻYSZ-TEMAT/ .

aj, myslalem, ze było w tym dziale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze, to nie uważam, żebyś na altusach usłyszał jakąkolwiek różnicę między dacem a integrą. Osobiście bym sprzedał altusy (z jakiegoś powodu dobrą cenę można za nie wyciągnąć)i za te +-1500zł kupił porządne stereo. Pomocy bym szukał tutaj: http://forum.audio.com.pl/index.php?showforum=2&prune_day=100&sort_by=Z-A&sort_key=last_post&topicfilter=all&st=30