Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

marko77

Jakle (2x2) 4 GB RAM DDR2?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów ;) Odrazu mówie, że jestem laikiem w sprawach komputerów. A więc do rzeczy ,idzie zima i chcialbym ulepszyc troche swojego PCta zeby w miare pykały gierki :cool: Aktualny sprzęt jaki posiadam to:

AMD Athlon 5000+ 2,6ghz x2

Geforce GT 240 1GB

Ram 2GB DDR2

Płyta główna GIGABYTE GA-M68M-S2P

 

Teraz takie pytanie, gdyż ta plyta glowna ma tylko 2 sloty na ram i to DDR2 tylko, jest możliwość w miare przystepnej cenie kupic 2 kosci po 2gb ddr2? Na allegro są najczęściej do laptopów lub jakieś serwerowe.. Chyba,że ktoś by mial na sprzedaż takową to bylbym zainteresowany. :) Jednak najlepiej jakby mi ktoś mógł wyjasnic na czym to dokladnie polega. Jaka kupic itd :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość whiteindian

Nie wiem w czym problem http://www.komputronik.pl/product/94845/Sprzet_komputerowy_/Podzespoly/Gigabyte_GA_M68M_S2P.html

 

Najtaniej kupisz Geil Ultra. Zeby "gierki pykały" jak piszesz, to pewnie chodzi o OC. Ale przy Geilach one się często gryzą dla konkretnej płyty trzeba móc sprawdzić przed zakupem, chyba że sprzedawca zaoferuje możliwość zwrotu.

 

Do 150 PLN z wysyłką może wyrwiesz jakieś Mushkiny. Do 200 PLN polecam fabrycznie podkręcone G Skill, takie mam.

Chip sprawia że cena kości jest taka lub inna. Microny D9 są świetne do OC ale mocno się grzeją (logiczne). Tutaj można znaleźć A-Data Vitesta Extreme, ale wersji jest kilka, trzeba patrzeć po oznaczeniach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość whiteindian

Prowokacja? Przecież tu chodzi o DDR2 Albo linka pomysliłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach