Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

natazar

Kupno Intel Core i7-3770 3.4GH - pytania totalnego newbie

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Jestem totalnie zielony w tematach komputerowych dlatego zwracam sie z prosba do Was uzytkownikow tego zacnego forum :>.

 

Przechodzac do rzeczy moj obecny sprzet to: Intel Core i5-4440, Radeon R9 280X 3gb, 8gb ramu i Płyta główna ASRock B85 PRO4 LGA1150 ATX : HDMI+DVI+VGA+SATA3 IN (B85 PRO4). Niestety moj sprzet nie jest w stanie juz ciagnac najnowszych gier na ultra i chce wymienic procesor na jakas i-7'ke do 1400 zł razem z opcjonalnym chlodzeniem. Aktualnie mysle nad Intel Core i7-3770 3.4GHz. Kilka pytan na ktore mam nadzieje ktos zdola mi odpowiedziec:

 

 

1. Czy ten procesor da rade wspolgrac z moja plyta glowna? Jesli nie to jaki inny polecacie?

 

2. Mam zasilacz Aerocool 700w, styknie zeby pociagnac wszystkie komponenty?

 

3. Jak wyglada box'owe chlodzenie w tym procesorze? Bede musial dokupic jakies dodatkowe? Dodam ze w moim obecnym procku jest swietne, w ogole sie nie przegrzewa a tez mam box'a.

 

4. Po wymianie procka bede mogl swobodnie pograc w najnowsze tytuly jak fc4 ac unity czy nadchodzace gta V? W stalych 60 klatkach na wysokich/ultra

 

Dzieki z gory za odpowiedzi ktore beda mi w stanie pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i7-3770 nie będzie pasował do Twojej płyty głównej- jak już to i7-4790K.

 

Zresztą nie ma sensu żebyś zmieniał procesor- wymiana i5 na i7 w grach prawie nic Ci nie da.

Chcesz poprawić wydajność- sprzedaj R9 280X i kup GTX-a 970.

 

Twój zasilacz styknie z dużym zapasem.

 

Jeżeli któraś gra nie będzie chodziła płynnie na wysokich na i5-4440 + GTX 970, to znaczy że optymalizacja tej gry jest spie.dolona.

Do gier ze spie.doloną optymalizacją żaden sprzęt nigdy nie będzie wystarczający.