Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Tomsos

Nowa myszka, poszukuje myszki do grania

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, poszukuje myszki do grania. Pisze z powodu dylemetu przy nowym wyborze gryzonia i dodatkowe nazwy gryzoniow/porady mile widziane :).

- obecna mysz: Revoltec Fightmouse elite (sensor: avago adns-9500)

- powód zmiany gryzonia: Jestem zielonym graczem gier FPS(Counter Strike:Global Ofensive oraz Battlefield3/4). Grając kilka miesiecy zanim zakupilem ta myszke gralem na myszce za 40 zl przeznaczana do pracy w biurze i odpowiadal mi jej ksztalt i nie mialem zastrzezen co do wygody(przez wiele lat gralem na plaskich myszkach), ale jej sensor byl do kitu i bylo to widac w trakcie szybkich obrotow, dlatego zdecydowalem sie po krotkim namysle na wymieniana myszki na wyzej wymieniona. Po pierwszych dniach gry, gdy juz sie przyzwyczailem to gralo mi sie calkem przyjemnie, lecz ostatnio zainteresowalem sie bardziej tematyka jesli chodzi o myszke i zauwazylem ze duzo osob gra na plaskich myszkach, najwidoczniej siadlo mi to na psychike i aktualnie ksztalt Rev. Fightmouse elite zaczal mi nie odpowiadac, czasami mam wrazenie ze nie moge dociagnac myszki w dokladny punkt gdzie celuje. Aktualnie zaczalem myslec o myszkach: zowie fk 1, steelseries kinzu v3, lecz nie znam sie na sensorach bo kazdy mowi co innego i juz sam nie wiem co wybrac przez rozne uslyszane komentarze, a jak dla mnie calkiem pasuje mi cena ss kinzu v3, i moglbym sobie dokupic wieksza podkladke zamiast inwestowac w samam mysz jak by bylo przy zakupie zowie fk1.

- rozdziałki w grach: 16:10 1280x800 (max 1440x900 60hz)-zbieram pieniadze na nowy od BenQ 120/144hz full hd

- DPI:450

- czułości w grach: CS:GO (sens. 2.13, oczywiscie zmiana podkladki umozliwi mi granie na mniejszej czulosci i bedzie to ok, 1.8)

- czułość w Windows:6/11

- czułość w sterach myszki:-