Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

d33zer

[3000-3500] Laptop Gry/Programowanie

Który laptop lepszy?  

7 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Który laptop lepszy?

    • MSI GE60 Apache i7/8GB/1000GB/GTX850M/2048MBGDDR5/
      1
    • Lenovo Y50-70 i7/8GB/1000GB/GTX860M/4096MBGDDR5/
      6


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

 

Stoję przed wyborem i kupnem latopa do gier (możliwie jak najwydajniejszy w tym przedziale cenowym), dodatkowo jeśli ma to jakiś większy wpływ na wybór sprzętu informacja - studiuję informatykę, zamierzam na tym sprzęcie programować, uczyć się itp.

Może być bez systemu (Dreamspark <3)

 

Do tej pory udało mi się znaleźć dwa laptopy godne zastanowienia się:

1. MSI GE60 Apache i7/8GB/1000GB/GTX850M/2048MBGDDR5/ - Trochę gorsza karta graficzna (Jak się pospieszę to zgarnę dziada za 3599zł (kod promocyjny na x-com: EXPLOZJA)

2. Lenovo Y50-70 i7/8GB/1000GB/GTX860M/4096MBGDDR5/ - Mnóstwo informacji o przegrzewaniu się i agresywnym throttlingu (Ale jest za 3449zł (kod promocyjny na x-com: MIKOLAJKI)

 

Dodatkowo chciałbym, aby jakiś miły profesjonalista zaproponował coś możliwie najlepszego nie przekraczającego cenowo 3300zł. Wybór muszę przedstawić rodzicom, a to jest granica jaką dali. Wierzę, że uda mi się namówić ich do przekroczenia, ale chciałbym mieć alternatywę ;)

 

Co wybrać? Macie lepsze propozycje? :D

Z góry serdecznie dziękuję za każdą odpowiedź.

Radek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lenovo y50 z i7 + gtx860 - nacisk na wydajność w danym budżecie. MAtryca Fhd ale o preciętnych parametrach.

MSi ge40 ma gtx850 w wersji ddr3 czyli niestety ale znacznie odstaje od gtx860 z Lenovo.

y50 to max i obecnie laptop z najlepszym stosunkiem wydajnosć / cena.

 

OU pomyłka. Wydawało mi się, ze miał DDR3 kiedyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi