Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

souse

Odzyskanie danych po "półusunięciu systemu", notebook VAIO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam problem, otóż przed chwilą siostra dała mi do rąk notebook VAIO w celu odzyskania danych - ja jestem w tym kompletnie zielony, oto co mi powiedziała (pracuje w restauracji) - "klient powiedział, że chce posłuchać muzyki, dałam mu go a jak wyszedł to po niego poszłam - zobaczyłam komunikat, że coś tam nie można dokończyć instalacji i czy chce zgrać ważne pliki" - zgrała je na pendrive'a lecz nie ma tam nic specjalnego, 3 foldery (Irregular, RModule, Users) a w nich nic ciekawego - jedynie w folderze user widnieją dwa w miare interesujące na moje oko - Administrator i Public, jednak tam w każdym podfolderze z tego co zauważyłem znajdują się tylko pliki deskop.ini. Pytanie czy da się coś z niego odzyskać? To był laptop restauracji i zawierał sporo ważnych plików. Proszę o pomoc.

 

To ujrzałem po włączeniu notebooka w trybie SAFE MODE - http://i.imgur.com/uruHH9V.jpg

a to w NORMAL MODE - http://i.imgur.com/L3MPJwS.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klient dowcipniś.

Ściągnij livecd linuxa i nagraj albo zrób bootowalnego pendrive, odpal i zobacz, czy coś się uchowało. Ewentualnie wyciągnij dysk i podepnij pod innego kompa. Jak nie będziesz widział plików, to pozostają pogramy do odzyskiwania danych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klient dowcipniś.

Ściągnij livecd linuxa i nagraj albo zrób bootowalnego pendriv, odpal i zobacz, czy coś się uchowało. Ewentualnie wyciągnij dysk i podepnij pod innego kompa. Jak nie będziesz widział plików, to pozostają pogramy do odzyskiwania danych.

 

Zwykłego linuxa? Mógłbyś podesłać jakiś dobry link? Bootowalnego pendrive'a ogarnę, tylko co później?

Udostępnij tę odpowiedź