Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

bazar111

Intel Core i3-4150 - pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, piszę, bo jestem totalnym laikiem w dziedzinie komputerów, a mam zamiar kupić nowy procesor - obecnie na oku Intel Core i3-4150.

W związku z czym mam pytanie, czy będzie on kompatybilny z moją płytą główną (Microstar International ms-7507) / kartą graficzną (NVIDIA GeForce 9500 GT) czy czymkolwiek innym?

Z góry przepraszam jeżeli pytanie nie ma sensu, ale tak jak pisałem jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomnij, procesor tam nie pasuje. Płyta to gniazdo lga775(Pentium4, z najnowszym biosem core2duo) , core i3-4150 -> s1150.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie kompatybilny z twoją płytą główną, ponieważ twoja ma socket 775 a do tej i3 trzeba płyty z socketem 1150.Podsumowując jeśli chcesz kupić ten procesor to musisz kupić nowe ram ddr3, płyte główną. Jaki masz zasilacz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie polecacie coś innego, w podobnej cenie, co będzie kompatybilne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta płyta to szajz wkładany do biurowo-marketowych masówek, płyta maksymalnie wspiera procesory core2duo serii E7x00(2008 rok) jeżeli wgrasz ostatni bios. Jednym słowem :kupa:

 

Jedynie do internetu możesz go sobie zostawić, ewentualnie jakieś 5-10 letnie gry, czy coś o małych wymaganiach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, polecałbyś jakieś optymalne, jeśli chodzi o cenę i jakość, połączenie płyty i procesora?

Mój aktualny procesor Core 2 Duo E7300

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach