Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

_proboszcz

[Zamknięty]Przejściowa karta do starej płyty

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś czas temu padła mi moja kilkuletnia nvidia geforce 8600 gt. Mam zamiar składać nowy zestaw w przeciągu kilku miesięcy, ale potrzebuję przejściowego zamiennika na ten czas. Myślałem nad GeForce 8600 GTS albo GeForce 8800 GT. Nie wiem tylko czy zasilacz którąkolwiek z nich może pociągnąć. Mam płytę ASUS P5LP-LE (Leonite2-GL8E), zasilacz bestec atx-300-12z. Ktoś może mógłby mi nieco pomóc w wyborze, bo jestem jednak jeszcze dość zielony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zasilacz no-name , jaki masz budżet ? . Ogólnie w 8xxx się nie pchaj bo to już trupy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przedziale 100-170 najlepiej. Poza tym nie wiem czy płyta pociągnie coś spoza 8xxx, bo sama też się pewnie do trupów zalicza. tj wyżej, potrzebuję karty żeby pc w ogóle funkcjonował, nie potrzebuję skyrima na max detalach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz zamiar składać nowy zestaw to nie opłaca się inwestować w tego trupa ;) .Zamiast kupować kartę graficzną lepiej siedz na integrze , jeżeli koniecznie potrzebujesz kupić kartę na ten czas to do 170zł powinieneś dorwać radka hd5770 tylko bierz pod uwagę fakt że zasilacz też byś musiał zmienić ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W związku z niezgodnością z regulaminem wątek zostaje zamknięty i przeniesiony do Śmietnika. Proszę przeczytać Regulamin. Kolejne wypowiedzi wbrew regulaminowi będą karane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników