Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Mroczi16

Komputer do gier 3000/3500zl (fifa 15, bf4 i cs:go [zalezy mi na fps'ach]

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w temacie komputerów jestem zielony i nie wiem co wybrać :c Jeśli możecie pomóc będę wdzięczny :) Otóż planuje kupić PC głównie pod fife 15, bf4 i cs;go, zalezy mi na fps'ach:p jaki zestaw polecacie w cenie 3500zl ale w cenie wliczony windows 7 ;) i5/i7 i chcialbym nvidie chyba ze polecicie inne mocne karty graficzne :) błagam o pomoc... teraz mam 20/30 fps ... dno ;x Z góry dziękuję! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stówkę dorzucisz i masz zestaw przygotowany do obsłużenia każdej gry na minimum wysokich detalach ;)

http://www.morele.net/inventory/info/OYqSxi/

 

i5-4460 do tego GTX 970 i 8GB pamięci RAM.

Odpowiedni do tego tercetu zasilacz no i niestety dosyć budżetowa obudowa, ale pieniądze które posiadasz nie wystarczyły na umieszczenie jakiekolwiek ciekawszej case.

 

Jeżeli chcesz, żeby PC przyjechał do Ciebie złożony to umieść w koszyku tę usługę: http://www.morele.net/montaz-komponentow-zestaw-komputerowy-od-trzech-elementow-266770/

i nie zapomnij wpisać kodu: O7SAKMMCBS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba kupię :) ale Windows 7 :) a coś tańszego? ;/

 

+ co daje ten kod? ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Procesor: Intel Core i5-4690 /3.5GHz, 6MB, LGA 1150, BOX/ 899 zł

Płyta główna: MSI B85-G41 PC Mate /intel B85, LGA 1150/ 289 zł

Pamięć RAM: Crucial 8GB 1600MHz CL9 Ballistix 299 zł

Dysk twardy: Western Digital Blue 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600 230 zł

Karta graficzna: Gigabyte GeForce GTX 970 WindForce OC 4GB DDR5 256Bit (1253/7000) + gra gratis 1429 zł

Nagrywarka DVD / BluRay: LG GH24NSC0 SATA (black) 59 zł