Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

michalko

Wasze opinie o sklepie esc.pl

Esc.pl to  

56 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy esc.pl to dobry sklep?

    • Tak polecam.
      24
    • Słaby sklep, nie polecam.
      7
    • Nie kupowałem tam nic, bo słyszałem złe opinie.
      1
    • Nie znam tego sklepu.
      24


Rekomendowane odpowiedzi

mam zamiar kupic czesc w tym sklepie i czy jest on wiarygodny chodzi mi o np reklamacje ,info, pomoc techniczną itp mile widziane wypowiedzi osób co juz tam kupili coś dzieki za help.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupuje tam osobiście - wrażenia całkiem niezłe

 

ostatnie problemy ze sprzetem od nich miałem 1,5 roku temu i trzeba powiedzieć że obsłużono mnie wzorowo(router mowymienili na drugi dzień a dysk po kilku dniach), aczkolwiek teraz równają do normy - zdażją się dwutygodniowe terminy itp itd

 

jakość obsługi niestety spada wraz z ilością klientów - już nie mają czasu żeby pogadać - po prostu non stop kolejki

 

kiedyś to był naprwade dobry sklep - teraz jest tani i jednak wciąż ponad przeciętną, jeśli chodzi o traktownie klienta (przynajmniej na tle innych sklepów w gdańsku)

ale są to odczucia z osobistego kontaktu

-nie mam pojęcia jak to wygłąda online ( polecam opcję gg - adres jest na stronie sklepu - można pogadać ze sprzedawcą /serwisem)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

 

Jako, że w nadchodzącym tygodniu chcę sobie zmienić płytę, procek, RAM i kilka innych mniej znaczących elementów chciałem, się Was zapytać o Wasze doświadczenia ze sklepem internetowym esc.pl

Generalnie chodzi mi o realizację gwarancji. Jako, że już kilka podzespołów mi "padło", a dotychczas kupowałem w komputroniku nigdy nie miałem jakiegoś problemu z realizacją gwarancji, ale ich ceny (różnica w podzespołach które chcę wziąć ok 500zł na korzyść esc.pl) skłoniły mnie do poszukania nowego dostawcy.

 

 

Piszcie, czy nie mieliście problemów z RMA, poziomie obsługi itp. :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uznana marka. Kupowałem u nich płytę głowną i transakcja odbyłą się naprawdę sprawnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W esc'u kupuje sprzet osobiscie (student w Gdansku :P) i jak dotad nie mialem zadnych problemow z dostepnoscia, terminami, obsluga, na szczescie jeszcze nic z tego sprzetu nie padlo wiec o gwarancji nic ci nie napisze, chociaz przy mnie 2 razy ktos oddawal sprzet na gwarancji, nie robili zadnych szczegolnych problemow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to cieszę się, że nie mieliście problemów z zakupami, ale jeszcze chciałbym, żeby się wypowiedziały osoby, które miały do czynienia z reklamacjami w tym sklepie :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kupilem u nich caly zestaw, ale ze nie powiedzialem ze chce "skrecony" to dostalem wszystko osobno. Podlaczam w domu i zonk, nie dziala, wracam do esc a oni mowia ze albo zaplace 40pln za diagnoze albo nie przyjma do reklamacji. Chodzilo o to ze musialbym im dac konkretna uszkodzona czesc a ze nie mialem u kogo sprawdzic co dokladnie padlo to zarobili na mnie dodatkowe 40pln za diagnoze co w moim zestawie nie dzialalo, pozniej mieli niby zrobic to w ramach gwarancji "dead on arrival" i zamiast naprawiac dac mi inna plyte w tej samej wersji ale stwierdzili ze jest z tym problem i czekalem 3tygodnie az mi sprzet wydali (sprzet w miedzyczasie zaliczyl naprawe producenta).

 

Ogolnie ceny maja na tyle dobre ze kolejny zakup tez bede u nich przeprowadzal, jednak przy zakupie typu plyta, ram i proc bede sie staral aby mi to odpalili najpierw jesli nie bede mial mozliwosci dokladnego sprawdzenia kazdego podzespolu z osobna u kogos.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupilem u nich Radeona 9800 pro .... karta fajnie dzialala przez rok od zakupu, potem kompletnie padla ...napisalem do nich maila dostalem numer RMA i odeslalem... Czekalem jakies 10 dni i otrzymalem nowiutka karte :)

Wiec polecam ten sklepik !

Nie robili problemu nie pytali sie jak ?, co ? i kiedy sie stalo napsialem ze nie dziala i juz !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również kupowałem cały zestaw w esc.pl, ceny maja naprawdę dobre.

Jestem bardzo zadowolony.

 

Miałem taka sytuację, że zamówiłem do tego zestawu zasiłkę Tagan 480W U-15, zapłaciłem przelewem, a jak kurier przywiózł wszystko okazało się, że zamiast zasilacza 480W U-15, otrzymałem 580W U-15. Nie wnikam co było przyczyną, ale za cenę 480W mam 580W :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Vennor

Jeden z moich ulubionych sklepow, kupuje tam co sie da, o ile cena jest stosunkowo niska.

 

Dobrze zapakowany sprzet i szybka dostawa (choc dosc droga, ale kurier, to kurier, a nie Poczta Polska).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:o

Zlozylem przykladowy zestaw proc+mobo+ramki+cooler_vga i wyszla roznica 250zl rece opadaja :goryl: a mialem u nich zakupy robic :boink:

panowie wielkie dzieki,teraz zostanie mi na :beer: i full respect dla sklepu za ceny :respect:

a komputronik nie sie :sex: ze swoimi cenami :E

 

Ciekawe czy jakbym zamowil takie czesci to na miejscu by zlozyli i sprawdzili przed wysylka, czy aby to dziala :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja juz u nich 2 kompy kupilem (tzn czesci). zadnych problemow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wlasnie mysle czy aby mobo i grafy w komputroniku w katowicach nie kupic a reszta w esc albo proline-gliwice, jestem z gliwic i wrazie padu moglbym od razu sprawe w katowicach zalatwic a nie wysylac na drugi koniec pl, proline nie ma p5n-e, znowuz komputronik ma cholernie wysokie ceny ale moze z ta gwara bedzie na miejscu. co sadziecie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O sklepach jak o sklepach komputerowych, wiele slyszy sie ale szczegolnie o ProLine sie slyszy negatywne opinie nt. - oczywiscie - gwarancji. :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja wlasnie mysle czy aby mobo i grafy w komputroniku w katowicach nie kupic a reszta w esc albo proline-gliwice, jestem z gliwic i wrazie padu moglbym od razu sprawe w katowicach zalatwic a nie wysylac na drugi koniec pl, proline nie ma p5n-e, znowuz komputronik ma cholernie wysokie ceny ale moze z ta gwara bedzie na miejscu. co sadziecie??

Jak masz coś na gwarze w komputroniku to oni ci dają od razu sprzęt zastępczy. Jak mi padł Megabajt to od razu mi wymienili na ModeCom i to za free :E Właśnie dlatego eny mają wysokie. Za to 0 problemów robią. :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Omijaj ProLine szerokim łukiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Generalnie chodzi mi o realizację gwarancji.

No to wprowadzaja sobie wlasne zasady i ja olewaja.

 

Uznana marka. Kupowałem u nich płytę głowną i transakcja odbyłą się naprawdę sprawnie.

 

Kupno a...gwara to 2 inne sprawy.

 

 

Jeden forumowicz kupil u nich Gigabyte DS3. Niechcacy wygiol 1 pina w LGA. Odmowili mu gwary za uszkodzenie mechaniczne. Tymczasem plyta nie zostala wyslana do wroclawskiego serwisu Gigabyte , nie bylo jej w RMA i to nie serwis stwierdzil ONG'a ale sklep...zenada. Po prostu olali klienta , olali gware bo wprowadzili sobie wlasna zasade i wreszcie oszczedzili na kurierze. Gigabyte naprawilby tego pina lub wymienil soket bo to robia i nie ma z tym problemow. EOT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to wprowadzaja sobie wlasne zasady i ja olewaja.

Kupno a...gwara to 2 inne sprawy.

Jeden forumowicz kupil u nich Gigabyte DS3. Niechcacy wygiol 1 pina w LGA. Odmowili mu gwary za uszkodzenie mechaniczne. Tymczasem plyta nie zostala wyslana do wroclawskiego serwisu Gigabyte , nie bylo jej w RMA i to nie serwis stwierdzil ONG'a ale sklep...zenada. Po prostu olali klienta , olali gware bo wprowadzili sobie wlasna zasade i wreszcie oszczedzili na kurierze. Gigabyte naprawilby tego pina lub wymienil soket bo to robia i nie ma z tym problemow. EOT.

No ale tak czy siak gwara obejmuje awarje nie spowodowane winą użytkownika, a sklep to nie instytucja charytatywna że ma płacić za błędy swoich klijentów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ale tak czy siak gwara obejmuje awarje nie spowodowane winą użytkownika, a sklep to nie instytucja charytatywna że ma płacić za błędy swoich klijentów.

Hmm po części tak, lecz to im szkodziło kartę wysłać do reklamacji? Z tego co wiem, Oni nie są upoważnieni do wydawania sądów na temat uszkodzeń, a do tego jest rzeczoznawca - tak samo jak z butami, gwarancje muszą odebrać i wysłać...

 

ps. słownik ortograficzny to fajna sprawa :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ale tak czy siak gwara obejmuje awarje nie spowodowane winą użytkownika, a sklep to nie instytucja charytatywna że ma płacić za błędy swoich klijentów.

 

Soreks ale sklep na tobie zarabia. Sprzedajac dany produkt zgadza sie na warunki , ktore ma w umowie z producentem a w przypadku sklepikow..z dystrybutorami.

 

Hmm po części tak, lecz to im szkodziło kartę wysłać do reklamacji? Z tego co wiem, Oni nie są upoważnieni do wydawania sądów na temat uszkodzeń, a do tego jest rzeczoznawca - tak samo jak z butami, gwarancje muszą odebrać i wysłać...

 

Nie tylko nie oni nie sa rzeczoznawcami...ale to serwis wydaje opinie na temach ONG'ow a nie sklepik.

 

Ale obrazowo :

-ten forumowicz kupil E6300 albo E6400

-kupil Gigagowno

-zepsula mu sie plyta , stracil ponad 500 zl

-musial sprzedac C2D aby miec tanszego Am2

 

Wybaczcie ale to juz walenie w preta i ja dziekuje takim sklepom. Jesli wiedzialbym o czyms takim to dalbym im na kuriera 50 zl. A tak..mobasa nie bylo nawet w systemie RMA. Zenada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm po części tak, lecz to im szkodziło kartę wysłać do reklamacji? Z tego co wiem, Oni nie są upoważnieni do wydawania sądów na temat uszkodzeń, a do tego jest rzeczoznawca - tak samo jak z butami, gwarancje muszą odebrać i wysłać...

 

ps. słownik ortograficzny to fajna sprawa :P

Dla mnie to jest coś takiego jak np: byś rozbił szklankę i poszedł do sklepu w którym ją kupiłeś żeby CI dali drugą. Nie raz spotkałem się z sytuacją wyłamania igiełki w dysku i nigdy sklep nie patrzył że jest gwara. Owszem naprawiali ale za $$$

 

Soreks ale sklep na tobie zarabia. Sprzedajac dany produkt zgadza sie na warunki , ktore ma w umowie z producentem a w przypadku sklepikow..z dystrybutorami.

Nie tylko nie oni nie sa rzeczoznawcami...ale to serwis wydaje opinie na temach ONG'ow a nie sklepik.

 

Ale obrazowo :

-ten forumowicz kupil E6300 albo E6400

-kupil Gigagowno

-zepsula mu sie plyta , stracil ponad 500 zl

-musial sprzedac C2D aby miec tanszego Am2

 

Wybaczcie ale to juz walenie w preta i ja dziekuje takim sklepom. Jesli wiedzialbym o czyms takim to dalbym im na kuriera 50 zl. A tak..mobasa nie bylo nawet w systemie RMA. Zenada.

no tak ale jak płyta się sama zepsuje to co innego jak kupujący sam powygina piny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdy zepsuł mi się zasilacz Chiefteca, to dostałem od serwisu Esc od razu, bez pytania zasilacz zastępczy (słabszy sporo, ale wystarczył na 2 tygodnie, zanim Chief nie wrócił z serwisu dystrybutora).

Mają ceny w miarę niskie; nie ma kolejek do serwisu jak w Gralu; czasem czegoś nie mają na sklepie i trzeba zamawiać, ale i tak mają wiecej sensownego sprzętu niz Gral czy Balta; także polecam ten sklep.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem monitor, żadnych problemów...polecam ten sklep

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...