Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Mefistes

[Zamknięty]Pomoc w składaniu komputera.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na sam początek powiem tyle że jestem nowym użytkownikiem tego forum także nie wiem czy temat tworzę w dobrym dziale, jeśli nie to proszę o przeniesienie.

Także przejdźmy do rzeczy. Zamierzam złożyć sobie komputer od totalnego 0, jako że jestem zielony w tych sprawach i nie chce kupić czegoś co nie będzie ze sobą współgrało,

źle chodziło czy po prostu byłoby słabe, zwracam się z prośbą do Was. Tutaj mam złożony zestaw za 4000zł http://www.morele.net/inventory/info/ymZzhV/, i pytanie do was

co sądzicie o tym zestawie, jeśli ktoś z Was potrafi złożyć coś do 3000zł albo 3500zł byłbym wdzięczny :) Piszcie co sądzicie, podsyłajcie swoje propozycję a będę naprawdę

wdzięczny. A i jeszcze jedno, jaka jest dobra firma akcesorii komputerowych ? Słuchawki, myszka, klawiatura, podkładka. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

 

P.S Zapomniałem najważniejszych informacji:

1. Komputer ma służyć głównie do gier.

2. Fundusz to max. 3500zł-4000zł.]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiepsko dobrany ten zestaw za 4000zł. Jak składasz zestaw od zera, to przypominam o zakupie monitora ;) ;)

Zakładam, że nie będziesz podkręcał procesora - oprócz tego, że to trochę więcej kosztuje (lepsza płyta, chłodzenie itd) wymaga trochę umiejętności, a osoby które podkręcają, zazwyczaj są w stanie samemu dobrać sobie części.

Zestawik komputer + monitor polecam taki:

http://www.pcprojekt.pl/index.php?/p__konfigurator/action__2/laptop__/data__eJxtUEEOgjAQ$Mueiel2aUv9g$HowXhooAcCgqEQo8a$2zaFoHLY3czs7EzaF9yGvpqaEfZnEIoQMhBaMT$mEpILP3ISMjESCx2HpCgnSgvUSs1XiMXK5LsuGdRt78oQGhJxtV1j3MDsR$$nXNrOBGPOAqWKtYDr2PmMNUU7EfuiXJ4v!HZKSnLT1ScBUR6owYzm2AzWeQp5Ig61dbUtn10UIu5U!Kt705rq1BrXPTzN4P0BYtNPzA**