Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

kusza1980

[Zamknięty]Zakup nowego komputera w jakiej kwocie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam zamiar kupić komputer stacjonarny, niestety jestem laikiem jeśli chodzi o sprzęt i nie wiem czym sie kierować przy zakupie. Komputer będzie służył do użytku domowego (dziecko idzie do szkoły, jakieś multimedia wieczorami jakaś gra). Chciałbym zakupic taki komputer wraz z monitorem, który posłużyłby kilka lat więc zastanawiam się jaką kwotą muszę dysponować by zakupić taki sprzęt.

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Określ, w jakie gry chciałbyś grać, od tego w znacznym stopniu zależy budżet.

2. Czy masz jakieś specjalne wymagania odnośnie obudowy? Np. jak najmniejsza, leżąca, format mini-ITX, mini-ATX, itp?

3. Czy potrzebujesz dużą przestrzeń dyskową? czy 1TB wystarczy czy chcesz większy? Oprócz tego proponowałbym jeszcze SSD 240-256GB

4. Czy monitor będzie służył tylko jako monitor, czy np. grupowo do oglądania filmów też? Jaka przekątna monitora wchodzi w grę? Zakładam, że rozdzielczość domyślnie Full HD (1920x1080)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Określ, w jakie gry chciałbyś grać, od tego w znacznym stopniu zależy budżet.

2. Czy masz jakieś specjalne wymagania odnośnie obudowy? Np. jak najmniejsza, leżąca, format mini-ITX, mini-ATX, itp?

3. Czy potrzebujesz dużą przestrzeń dyskową? czy 1TB wystarczy czy chcesz większy? Oprócz tego proponowałbym jeszcze SSD 240-256GB

4. Czy monitor będzie służył tylko jako monitor, czy np. grupowo do oglądania filmów też? Jaka przekątna monitora wchodzi w grę? Zakładam, że rozdzielczość domyślnie Full HD (1920x1080)

 

1. Moim marzeniem jest zagrać w wiedżmina 3 :)

2. obudowa standartowa fajnie by było jakby była w kolorze białym