Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

AmokK

Upgrade Samsung NC-110

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem bo bardzo okazyjnej cenie netbooka Samsung NC110 z zaistalowanym W7 Starter na pokładzie. Prędkością on nie powala dlatego chciałbym wymienić mu RAM z 1 GB na 2 GB. Także chciałbym mu wymienić dysk z HDD na SSD oby szybciej wszystko chodziło i poprawiło to jej osiągi. Postawiłbym na nim WinXP ale nie ma on napędu a ja znowu mam problem z zrobieniem WinXP na Pendrive. Jakie RAM w niego wstawić ? Gdzieś wyczytałem, że pasują oto takie RAMy do niego 2GB PC10600 DDR3 1333MHZ , jest jakaś różnica w tym kto jest ich producentem ? Czy najlepiej kupić RAMy od Samsunga żeby wszystko ze sobą współgrało ? Co do dysku SSD nie znam się w ogóle bo nigdy na takim dysku jeszcze nie pracowałem, czy też lepiej kupić od Samsunga czy może być inny producent ? Wielkość dysku nie musi być powalająca bo na nim nie będzie zbyt dużo rzeczy, głównie system i różne programy diagnostyczne które i tak za dużo nie zajmują, chciałbym, żeby ten dysk też zbyt mocno nie obciążał baterii i mocno nie skracał jej żywotności. Gdzieś wyczytałem, że najlepsze podobno są SSD Samsung 840. Czekam na jakieś propozycje i pomoc ;)

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Szczerze ? Jeśli kupiłeś okazyjnie i chcesz wyjść na tym do przodu to podbij cenę i sprzedaj dalej z zyskiem. To będzie najlepsza opcja. Te netbooki są na atomie, który ma beznadziejną wydajność nawet do codziennego zwykłego używania. Wymiana ramu nic tu nie pomoże, zresztą co to jest 2 GB ? U mnie opera z kilkunastoma otwartymi zakładkami zżera prawie 4 GB. Ten sprzęt nie nadaje się do niczego, a pakowanie tam SSD to już jest abstrakcja. Sprzedaj z zyskiem, dołóż, kup coś normalnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach