Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Arte555

Radeon r9 280x pytanie o zasilacz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie czy zasilacz OCZ ModXstream pro 500W da rade bez problemów z tym radeonem r9 280x?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten zasilacz ma dwie lini 12V po 18A, czyli 216W, a według testów, np na guru3d R9 280X potrafi wziąć 240W w pełnym stresie, więc może być problem. Jdyby zamiast dwóch lini 18A, była jednak 36A nie byłoby problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam rozumieć że muszę myśleć nad wymianą zasilacza na np 600w? Nie znam się na tym kompletnie dlatego pytam tutaj :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy dobry zasilacz 550W z jedną mocną linią 12V. Twój OCZ nie jest złą konstrukcją, problemy są przez te dwie słabe linie. Kilka osób powie, że możesz próbować jechać na tym zasilaczu, bo owe 240W osiągniesz tylko w testach syntetycznych pokroju Furmarka, ale nawet jeśli karta weźmie 'tylko' 200W w grach, to wciąż będzie to bardzo blisko nominalnej mocy na jednej linii. Osobiście byłbym za zmianą zasilacza jeśli możesz sobie na to pozwolić. Jaki masz budżet? Zaraz coś ciekawego się znajdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie kilka osób mówiło mi, ze ten zasilacz spokojnie poradzi sobie z r9 280x bo ma dość mocną linie. A co do ewentualnej wymiany zasilacza to do około 350zl byłbym wstanie dostać dobry zasilacz żeby to miało ręce i nogi tam gdzie powinno? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do 350 zł to Supremo M1 550 GOLD // Antec TruePower Classic 550/650W // troszkę dokładając Antec EDGE 550W

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach