Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

mietek147

Lenovo y50-70 problem

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc nie wiem czy to dobry dzial ale napisze.. chodzi o to ze mam lapka lenovo y50-70. Wszystko działało cacy aż do dziś.. kiedy wlączyłem kompa wyskoczylo mi EFI Network 0 for IPv4 boot failed. Próbowałem zmienić Boot Mode na Legacy Support jednak to również nie podziałało, wyskakuje inny komunikat. Proszę o pomoc gdyż spotkałem się z takim problemem pierwdszy raz. Nawet nie moge przyciskiem recovery zrobic formata ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc nie wiem czy to dobry dzial ale napisze.. chodzi o to ze mam lapka lenovo y50-70. Wszystko działało cacy aż do dziś.. kiedy wlączyłem kompa wyskoczylo mi EFI Network 0 for IPv4 boot failed. Próbowałem zmienić Boot Mode na Legacy Support jednak to również nie podziałało, wyskakuje inny komunikat. Proszę o pomoc gdyż spotkałem się z takim problemem pierwdszy raz. Nawet nie moge przyciskiem recovery zrobic formata ;/

 

Kolego,

 

Zobacz w BIOS który sposób bootowania masz włączony, bo wygląda z komunikatu jak byś miał ustawiony na sztywno boot po sieci (nawet po przełączeniu w legacy boot z sieci może być ustawiony jako pierwszy i jedyny), opcjonalnie mógł dysk paść i nie wykrywa dysku - a przez to wyszukuje następną możliwą opcję bootowania.

Możesz załączyć obraz z bios ( foto komórką itp)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a>

a>

 

gdy zmienie PXE boot to LAN na DISABLED to tez to nic nie daje ;/ co mam robic ? jeszcze jakies fotki wstawic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwe że popśół się dysk ? po 1 miesiącu od kupienia ? nawet nie moge poprzez recovery itp zroic formata wiec wydaje mi sie ze to wina dysku ;s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prawdopodobne, że padł dysk, mój Y50 dzisiaj po raz 2 poszedł na gwarancję (sprzęt kupiłem 3 msc temu) z powodu awarii dysku. Cóż, 2 tygodnie z głowy bo serwis jest aż w Niemczech.

 

e90e5eaba855.jpg ed5a769c7047.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prawdopodobne, że padł dysk, mój Y50 dzisiaj po raz 2 poszedł na gwarancję (sprzęt kupiłem 3 msc temu) z powodu awarii dysku. Cóż, 2 tygodnie z głowy bo serwis jest aż w Niemczech.

 

e90e5eaba855.jpg ed5a769c7047.jpg

 

Masakra ;/ mam pytanie gdzie mam złożyć reklamcje jak zamawiałem przez x-kom ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W związku z niezgodnością tematu z zasadami działu i ignorowaniem przyklejonego wątku, temat zamykam.

Tym samym ostrzegam, że jeśli ktoś odpowie w temacie o laptopach Lenovo serii Y, w tym założy taki, dostanie 100 dni ZPP.

Więc tak... Skoro słowo się rzekło, to się rzekło :exclam:

 

Dla Autora, bo nowy, to ulga 98% od wymiaru kary, ale dodatkowy 1 dzień na odpoczynek za podbijanie postów. User Cube_83, dostaje ulgowo 2 dni ZPP.

Kolega Impactus, choć mało pisze, ale stażem na forum długi, to dostaje dokładnie 30 dni ZPP. Wyjaśniam: Pisze On 0.1 posta na dzień, czyli 1 post na 10 dni, a więc 3 posty na 30 dni jak dobrze liczę ;)

 

P.S. Każdy producent, ok... Większość, ma swój autoryzowany serwis. I nie jest to sklep. Sklep przedłuża jedynie procedurę serwisową :) Producenci, też mają odpowiedni linie telefoniczne oraz skrzynki mailingowe supportu: https://support.lenovo.com/pl/pl/selectproduct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...