Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Kabanior

Komputer do gier do 7000zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Z wielką przyjemnością mogę w końcu napisać tutaj, bo czas zakupienia nowego komputera staje się w końcu realne. :)

Mam zamiar kupić komputer przeznaczony do gier do 7000zł. Rzeczy na których mi zależy to bardzo dobra karta graficzna, bardzo dobry procesor, dobra karta dźwiękowa która nie będzie zintegrowana z płytą główną, bo z doświadczenia wiem, że te nie są najlepszej jakości, ale być może się już coś zmieniło. Nie znam się na sprzęcie, aż tak, dlatego piszę do Was. Ważne dla mnie jest także bardzo dobre chłodzenie. No i reszta... tak żeby wszystko grało. Myślę, że przy tej cenie można trochę zaszaleć. Długo czekałem na to co właśnie zaczynam (zakupy), więc proszę o rzetelne odpowiedzi i pomoc :D

 

Z góry dziękuje, choć pewnie w tym temacie jeszcze będę się odzywał. :)

 

Pozdrawiam.

 

ps. system, monitor, mysz, klawiature, słuchawki (steelseries siberia elite) i głośniki już posiadam

 

edit. Przepraszam za brak tagu, zapomniałem, a teraz nie mogę edytować nazwy tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki masz monitor ? w tej cenie to pokusiłbym sie w 2x GTX970 w SLI i masz mega wydajnosć

 

 

bedzie OC ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

benq xl2411z

 

Nigdy tego nie robiłem. Nie znam się na tym, ale jak poczytam to się zobaczy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.morele.net/inventory/info/I16hl7/

 

muzyczna zintegorwana Purity sound 2, 7.1 ale posiada naprade dobra jakośc i wbudowany wzmacniacz słuchawkowy