Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Hester

celeron N2830 - mała wydajność

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno kupiłem nowego lapka, lecz narzekam na słabą wydajność procesora, sprawdzałem ją nawet na jakiejs stronce i mój pomiar nie miesci sie nawet w limitach predkości działania procesora, szybciej już chodzi mój ośmioletni PC-et. Mój laptop to DELL INSPIRON, dysk: Intel celeron N2830, 2.16GHz, 4.0 GB RAM, Windows 8.1, 64-bit. Nie znam się na tym za bardzo, wie ktoś czym może to być spowodowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest to spowodowane niską wydajnością CPU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisząc wydajność co masz na myśli..? W jakich sytuacjach odczuwasz niedosyt "mocy" czy też szybkości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zizu32

czesto sie zacinają podstawowe strony, niby na chwile tylko ale nieraz jak włącze skype to juz praktycznie nie moge zadnych stron w necie przegląac, bo wszystko sie scina, czy to moze byc spowodowane jakims wirusem, bo troche mi sie nie chce wierzyc, ze parametry laptopa są az tak słabe..

 

Mich486 a mógłbym cos z tym zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno tak być

 

Być może jest dużo syfu od Della

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety, ten "celeron" to tak naprawdę atom, więc wydajność jest, jaka jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli jedyne logiczne wyjscie to sprzedaż lapka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli jedyne logiczne wyjscie to sprzedaż lapka?

jeśli potrzebujesz większej wydajności, to tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi