Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

kurek99

Prosze o pomoc w wykonaniu Loga firmowego

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

 

Czy jest jakis grafik który by wykonał dla mnie logo firmy? jakies proste ale na temat. Ja niestety nie znam się na programach graficznych wieć mi bo to zajeło dobrych kilka dni a dla znawcy to pewnie robota na 5 min ;p interesuje mnie logo związane z poziomym oznakowaniem dróg (maloanie pasów) nazwa firmy Pro-Line

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz że to kosztuje?:) Sam chcesz używać logo w firmie komercyjnej czyli zarabiającej, więc powinieneś liczyć się z zapłatą za czyjąś pracę.

Skąd przekonanie że zajmie to 5 min? Naprawde nie masz pojecia jak wyglada praca koncepcyjna i ile trwa...

Oooo może dam Ci łądny przykład jak to wygląda:

 

Może pomożesz mi pomalować pare pasów? Sam bym zrobił gdybym miał do tego maszyne, ale dla Ciebie to będzie 5min :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AAA Logo 2014 4.1 - Download

- Instalki.pl (program płatny)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

 

Czy jest jakis grafik który by wykonał dla mnie logo firmy? jakies proste ale na temat. Ja niestety nie znam się na programach graficznych wieć mi bo to zajeło dobrych kilka dni a dla znawcy to pewnie robota na 5 min ;p interesuje mnie logo związane z poziomym oznakowaniem dróg (maloanie pasów) nazwa firmy Pro-Line

 

Straciłem 2 minuty swojego życia na ten temat. W załączniki logo.

post-57678-142778910808_thumb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Straciłem 2 minuty swojego życia na ten temat. W załączniki logo.

 

 

Super :thumbup::E o takie cos chodziło ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach