Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

MartinZCH

[Zestaw]4500zł/ GRY

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko ponieważ rozglądam się za komputerem do 4500zł który będzie służył typowo do gier chciałbym się waz zapytać jakie bebechy wybrać nie znam się zbytnio na podzespołach a moja wiedza się ogranicza do tego że im wyższy nr. modelu karty graficznej tym lepszy. :P Byłem w sklepie ale koleś chciał mi dać komputer z:

 

Procesor i5-4460

Płyta główna: ASUS z97-p LGA 1150 Z97

Ram: Kingston HyperX Beast 2x4gb

Karta graf: Asus GTX750Ti

SSD: Adata SSD SP900 120gb

Dysk: ITB Seagate ST1000DM003 1 TB

Obudowa: SilentiumPL Gladius M40 Pure Black

Zasilacz: CHiftec GPA-500s* ATX IARENA

 

Ale na allego znalazłem komputery z:

Porcesorami i7-4790 / i7-4770K i kartami GTX 960

Zreszta sami zobaczcie co ja znalazłem:

 

http://allegro.pl/komputer-i7-4770k-gtx970-4gb-ram8gb-wiedzmin-3-i5290896822.html

 

http://allegro.pl/komputer-dell-xps-8700-i7-16gb-ssd-gtx745-win8-1-i5308510952.html

 

Liczę na odpowiedź expertów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś za taki komputer dał 4500 zł, to chyba po zdobyciu odpowiedniej wiedzy, musiałbyś wziąć ze dwa opakowania Persenu. ;)

 

Zestawy z Allegro także nie mają sensu, gdyż są składane na szybko, a w dodatku często nie wiadomo jakiego pochodzenia są poszczególne elementy (głównie RAM).

 

Procesor

Płyta główna

RAM

Zasilacz

Karta graficzna

Dysk twardy

Obudowa

Napęd

Dysk SSD

 

Jeżeli chciałbyś podkręcić, to można ewentualnie zmienić płytę na tę: Płyta Z97 oraz dodatkowe chłodzenie. Rozumiem jednak, że nie zamierzasz dokonywać takich obliczeń. :E

 

Taki zestaw będzie w mojej ocenie najbardziej odpowiedni. Cena Proline.pl - 4516 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach