Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

oskii

Zakup karty bezprzewodowej

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, potrzebuje jakiejś karty wifi, do PC . Polecacie coś(najlepiej z uzasadnieniem, no jestem w tym zielony) Musze podać jakieś parametry, żeby łatwiej było dobrać ? Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

USB (raczej wiesz) czy PCI (taki slot na płycie głównej, w środku komputera)?

Jak dla mnie obojętne. Jakieś różnice, oprócz zajmowanego miejsca na biurku/w obudowie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właściwie, to zależy. Jeżeli wolisz kompletny brak oporu chłodzenia karty graficznej, to potrzebujesz wystarczającej ilości USB. Jeżeli nie masz dosyć USB, to wtedy kupisz na PCI. Jeżeli chodzi o siłę sygnału, to zależy to od anteny, nie od sposobu podłączenia do PC.

Czyli ilość zajmowanego miejsca i cena, na PCI są niektóre droższe o 5-10 zł od odpowiedników na USB.

A jeszcze, do tego 722N dodają taki przedłużacz USB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właściwie, to zależy. Jeżeli wolisz kompletny brak oporu chłodzenia karty graficznej, to potrzebujesz wystarczającej ilości USB. Jeżeli nie masz dosyć USB, to wtedy kupisz na PCI. Jeżeli chodzi o siłę sygnału, to zależy to od anteny, nie od sposobu podłączenia do PC.

Czyli ilość zajmowanego miejsca i cena, na PCI są niektóre droższe o 5-10 zł od odpowiedników na USB.

A jeszcze, do tego 722N dodają taki przedłużacz USB.

Podsumowując, to co podałeś będzie spoko wyborem ?

Nie wiem jak to jest. Słabsza karta może jakoś ograniczać prędkość mojego internetu ?( np. pobierania danych/ zwiększać ping w grach ?)Czy raczej wszystkie te karty są już na tym samym poziomie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach