Forum PCLab.pl: Wiedźmin 3 - Modyfikacje - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

  • (61 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Wiedźmin 3 - Modyfikacje temat zbiorczy, techniczna strona Wiedźmina

#1 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10155
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 23 Maj 2015 - 10:11

Wiedźmin 3: Dziki Gon - Modyfikacje

Dodaj obrazek

Jak poprawić grafikę?

The Witcher 3 ReShade SFX to przydatna modyfikacja, która zmienia i dodaje nowe efekty Post-processu w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Po zainstalowaniu tego dodatku otrzymamy nową bardziej naturalną i stonowaną kolorystykę, oraz wiele innych elementów, które w znacznym stopniu ulepszą oprawę graficzną w grze.


Instalacja:

Zawartość paczki należy skopiować do C:\GOG Games\The Witcher 3 Wild Hunt\bin\x64\

Pełną listę profili znajdziecie tutaj https://sfx.thelazy....games/game/970/


Największa i najlepsza strona z modyfikacjami do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Dodaj obrazek

Listę pozostałych MOD'ów znajdziecie tutaj http://www.nexusmods.com/witcher3/?


Poradnik od NVIDII

Dodaj obrazek

http://www.geforce.c...-tweaking-guide

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 20 Lipiec 2015 - 10:01


#2 Użytkownik jest niedostępny   natazar 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 253
  • Dołączył: Pn, 18 Lis 13

Napisany 23 Maj 2015 - 10:31

Mozna jakies screeny prosic przed i po?

#3 Użytkownik jest niedostępny   KanekS 

  • Skate or Die!
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3576
  • Dołączył: Wt, 14 Lut 06

Napisany 23 Maj 2015 - 10:33

Zobacz postazgan, o 23 Maj 2015 - 11:11, napisał(a):

Wiedźmin 3: Dziki Gon - Modyfikacje
Zawansowane zmiany w plikach ini

(ta część jest zarezerwowana dla Alka (halflife2004)


UWAGA! Temat będzie aktualizowany zawsze na 1 stronie

Czyli co ? My nie możemy tu nic pisać ani czytać? Co on ma wyłączność na forum ?

#4 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10155
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 23 Maj 2015 - 10:40

Zobacz postKanekS, o 23 Maj 2015 - 11:33, napisał(a):

Czyli co ? My nie możemy tu nic pisać ani czytać? Co on ma wyłączność na forum ?


Możecie nawet wypadałoby dyskutować o warstwie technicznej (grafice itp.) w tym wątku. Wszystkie istotne informacje i zmiany będą zawsze aktualizowane 1 poście w tym temacie.

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 23 Maj 2015 - 10:44


#5 Użytkownik jest niedostępny   dom1nguez 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1024
  • Dołączył: Cz, 05 Lut 09

Napisany 23 Maj 2015 - 10:42

fajnie by bylo dodac porownanie z i bez efektow :) (ss z gry)

#6 Użytkownik jest niedostępny   Makavcio 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 982
  • Dołączył: Pt, 14 Maj 10

Napisany 23 Maj 2015 - 10:52

Jaki wpływ ma Sfx na wydajność?
W tym momencie jadę na gtx 770 z ustawieniami wysokimi i to jest max, który zapewnia mi przyjemnie płynną rozgrywkę bez żadnych przycięć. Wieśmak niestety strasznie się sypie, kiedy tylko dotknę zegarów karty...
Chętnie bym przyjął trochę ładniejszą gamę kolorystyczną, bo ta jest jakaś taka matowa, ale czy dodatkowymi efektami nie zabiję sobie wydajności? I czy w ogóle jest sens o takich rzeczach myśleć, skoro już teraz nie korzystam z ustawień ultra?

#7 Użytkownik jest niedostępny   DjXbeat 

  • Król na zamku
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6150
  • Dołączył: Pn, 26 Maj 08

Napisany 23 Maj 2015 - 10:55

Zobacz postMakavcio, o 23 Maj 2015 - 11:52, napisał(a):

Jaki wpływ ma Sfx na wydajność?

Jeżeli chcesz tylko kolory poprawić to nie będziesz miał żadnego spadku wydajności ;)

#8 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10155
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 23 Maj 2015 - 10:56

Zobacz postdom1nguez, o 23 Maj 2015 - 11:42, napisał(a):

fajnie by bylo dodac porownanie z i bez efektow :) (ss z gry)


Zrobione już dodałem ;)

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 23 Maj 2015 - 10:56


#9 Użytkownik jest niedostępny   DjXbeat 

  • Król na zamku
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6150
  • Dołączył: Pn, 26 Maj 08

Napisany 23 Maj 2015 - 10:57

Jak ktoś ma ochotę to zapraszam po mój cfg.

Tutaj jest mój plik rendering.ini.
http://www82.zippysh...aszbs/file.html

Instrukcja
1) Plik kopiujemy do folderu The Witcher3/bin/config/r4game/user_config_matrix/pc.
Przed skopiowaniem zrobić kopię oryginalnego pliku.

2) Aby wszystko działało poprawnie przed uruchomieniem gry należy jeszcze usunąć stare pliki input, user i user.settings. Pliki te znajdują się w katalogu C/Users/nazwa użytkownika/moje dokumenty/The Witcher 3

3)Przy pierwszym uruchomieniu gra sama utworzy te pliki ale będą one miały zmienione parametry.

Od tej pory w grze pod ustawieniami "wysokie" są zapisane ustawienia "Uber" natomiast pod ustawieniami "Uber" są zapisane wymaksowane ustawienia ;)
Bez wychodzenia z gry i grzebania możecie mieć ustawienia Uber bądź jeszcze wyższe ;)


Tutaj jest mój SweetFX
http://www51.zippysh...dUuYQ/file.html
Pliki kopiujemy do bin/x64

EDIT
Korzystając z mojego cfg i sweetFX najlepiej w grze całkowicie wyłączyć wyostrzenie obrazu i gamme ustawić na maksa ;)

#10 Użytkownik jest niedostępny   Makavcio 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 982
  • Dołączył: Pt, 14 Maj 10

Napisany 23 Maj 2015 - 10:58

Ok, dzięki. Wieczorem sobie ściągnę paczuszkę z pierwszego posta i zobaczę co tam jest.

#11 Użytkownik jest niedostępny   Xava2011 

  • Szorstki i chamski burak
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4185
  • Dołączył: Wt, 30 Sie 11

Napisany 23 Maj 2015 - 11:00

Przypomnial mi sie temat z modyfikacjami skyrima, oraz ten wielki texture pack ;)

#12 Użytkownik jest niedostępny   Bolu 

  • xxx
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1174
  • Dołączył: Pt, 13 Sie 10

Napisany 23 Maj 2015 - 11:08

Zobacz postdom1nguez, o 23 Maj 2015 - 10:42, napisał(a):

fajnie by bylo dodac porownanie z i bez efektow :) (ss z gry)


https://www.youtube....h?v=z_sY4iCfkAA

#13 Użytkownik jest dostępny   twrzkb 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 932
  • Dołączył: So, 07 Maj 11

Napisany 23 Maj 2015 - 11:14

Od środy jestem poza domem i widzę, że już jestem nieźle do tyłu;) Utworzyłem sobie własny plik z configiem ale trzeba go będzie zaktualizować. Super byłoby, jeżeli ktoś pokusiłby się o krótki opis każdej opcji możliwej do zmiany np. "zwiększa gęstość trawy. Duży wpływ na fps." Po powrocie kolejne testy configu oraz wgranie sweetfx i to myślę wystarczy aż do ukończenia gry, a dopiero co wjeżdżam do Velen.

#14 Użytkownik jest niedostępny   DjXbeat 

  • Król na zamku
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6150
  • Dołączył: Pn, 26 Maj 08

Napisany 23 Maj 2015 - 11:18

Zobacz posttwrzkb, o 23 Maj 2015 - 12:14, napisał(a):

Od środy jestem poza domem i widzę, że już jestem nieźle do tyłu;) Utworzyłem sobie własny plik z configiem ale trzeba go będzie zaktualizować. Super byłoby, jeżeli ktoś pokusiłby się o krótki opis każdej opcji możliwej do zmiany np. "zwiększa gęstość trawy. Duży wpływ na fps." Po powrocie kolejne testy configu oraz wgranie sweetfx i to myślę wystarczy aż do ukończenia gry, a dopiero co wjeżdżam do Velen.

Wgraj sobie mój config. Z poziomu gry masz dostęp do wymaksowanych ustawień bez konieczności grzebania w ini. a jak stwierdzisz, że np. zasięg trawy za duży i zabija Ci wydajność to w opcjach grafiki przesuniesz suwak odpowiedzialny za zasięg i masz wydajność i Uber ustawienia. To dotyczy każdego ustawienia ;)
Przypominam:
Niskie = Niskie
Średnie = Średnie
Wysokie = Uber
Uber = wymaksowane w ini.

Ustawiając grafikę na "wysokie" mamy włączone ustawienia "uber" a włączając ustawienia "Uber" mamy włączone wymaksowane ustawienia z pliki ini.

Ten post był edytowany przez DjXbeat dnia: 23 Maj 2015 - 11:23


#15 Użytkownik jest dostępny   twrzkb 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 932
  • Dołączył: So, 07 Maj 11

Napisany 23 Maj 2015 - 11:43

DjXBeat- świetny pomysł!

Tak zrobię, jednak prawdopodobnie będę musiał trochę w tym pliku .ini pogrzebać, ponieważ aby utrzymać w Białym Sadzie 60fps (po wejściu do Velen spadło do 40tu ale to jeszcze muszę potestować) nie wszystkie opcje wykręciłem na maksa (niektóre opcje =3 zamiast =6 itd.).

Po wgraniu SweetFX wrócę się do Białego Sadu podziwiać widoki;)

#16 Użytkownik jest niedostępny   Makavcio 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 982
  • Dołączył: Pt, 14 Maj 10

Napisany 23 Maj 2015 - 11:43

Nie wytrzymałem i odpaliłem tego cosia teraz.
W grze zrobiło się dość ciemno. Próbowałem zmienić gammę, ale ten "obrazek, co ma być prawie widoczny", jest niewidoczny nawet przy maksymalnej jasności. Potem obejrzałem sobie filmik porównawczy różne ustawienia i zdecydowałem się na opcję k-putt'e.
Aż dziw, że nie są to ustawienia "default" grafiki Wiedźmina.

#17 Gość_moherek._*

  • Grupa: Goście

Napisany 23 Maj 2015 - 13:43

Małe porównanie co daje zabawa w ini przy gęstości i zasięgu trawy.
Wysokie vs modyfikacje:
http://imgur.com/tRl9Bt6
http://imgur.com/sfIBEAh

Ultra edytowałem i w tej chwili nie mogę porównać, ale widać jak duże ma to znaczenie i jak wydajność spada na 970.

Ten post był edytowany przez moherek. dnia: 23 Maj 2015 - 13:44


#18 Użytkownik jest niedostępny   DjXbeat 

  • Król na zamku
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6150
  • Dołączył: Pn, 26 Maj 08

Napisany 23 Maj 2015 - 13:57

Sama gęstość nie ma dużego wplywu na wydajność ale juz zasięg rysowania trawy powoduje drastyczny spadek wydajności. Moim zdaniem zasięg trawy warto pozostawić bez zmian a warto zwiększyć zasięg i jakość cienI ;)

#19 Gość_moherek._*

  • Grupa: Goście

Napisany 23 Maj 2015 - 14:07

Jakość cieni? Mi jakoś nie robi to różnicy, mogę mieć nawet na low, właśnie szukam teraz optymalnych ustawień dla swojej 970, bo trochę fpsów brakuje z edytowaną roślinnością :( Co byście doradzili wyłączyć?
Ultra vs low
http://international...tra-vs-low.html

Ten post był edytowany przez moherek. dnia: 23 Maj 2015 - 14:08


#20 Użytkownik jest niedostępny   DjXbeat 

  • Król na zamku
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6150
  • Dołączył: Pn, 26 Maj 08

Napisany 23 Maj 2015 - 14:15

@Moherek
Wgraj moj cfg. Wyżej masz instrukcję.
Ustawienia z ini sa podpiete pod ustawienia z gry ;)

  • (61 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych