Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

mrShady

Pomoc. Zestaw z tymi częściami

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

 

Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o zestawy komputerowe stąd pytanie, a dokładniej prośba o pomoc.. :) Czy jakaś dobra dusza pomoże mi złożyć PC do 2000/2200zł? Wiem, że są gotowe zestawy lecz ja posiadam procesor i5-2500k oraz 8gb ramu kingston'a DDR3.. Tak więc reszta części by się przydała która będzie współpracować z prockiem i ramami. Zależałoby mi na grafice Radeona.. komputer bez monitora. Zestawik pod gry oraz internet.. :) Jestem również w stanie zapłacić za złożenie zestawu jak najbardziej :)

 

Czekam na jakieś info ! :)

 

Miłego dnia !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wybrał jednak taki zestaw:

http://www.morele.net/inventory/info/aDZ0xY/

 

1) Lepszy dysk HDD

2) Lepszy dysk SSD

3) Karta od nVidii - w wielu tytułach niby porównywalne osiągi ale... Lepsze i częściej aktualizowane sterowniki, no i dodatkowo dostaniesz Wiedźmina 3ciego, którego zawsze w razie czego możesz sprzedać za ~70 zł.

 

4) W przyszłości możesz pomyśleć nad dedykowanym chłodzeniem na procesor i w razie gdyby zabrakło mocy podkręcić 2500k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A polecicie jakąś kartę radeona? NVIDIA mi nie leży :/ według mnie radeona jest lepszy i tańszy. Za ta cenę mogę kupić radeona z 3gb ramu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem będzie miał zasilacz? Tzn? Wydajnosciowo? To wydam stowke więcej :) wolalbym radeona pod każdym względem lepszy.. Polecicie jakiś zasilacz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej będę go podkrecal :) To jaki wybrać zasilacz? Może jakieś chłodzenie dokupić do i5-2500k?

Udostępnij tę odpowiedź