Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Brasi69

Gdzie najlepiej kupić laptopa i jakiego do 1500 zł ?

Rekomendowane odpowiedzi

Uprzedzam, że dopisek "Gamer" przy A6 i Radonie R4 to farsa. Miałem A8 6410 z R5 i saper działał, no i Fifa 14 na niskich detalach. Także lepiej wziąć coś na Intelu z integrą bo na żadnej karcie nie pograsz, a będziesz miec mocniejszy i mniej prądożerny procesor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez systemu ja system sam sobie wgram ;) Zastosowanie do przeglądania internetu bez zacinek i czasami pogram w jakieś gry ;p

 

Kurde jestem totalnie zielony w tych sprawach wlaśnie tak podejrzewałem że to taki chwyt z tym laptopem wiec co byslcie polecili do 1500 zł ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lenovo g510 z i3m + radeon r5

cyba lepszej konfiguracji w tym budżecie nie ma

jest to zwyczajny tani laptop z serii konsumenckiej

jakosć wykonania bez szału, jak wszystko w tym budżecie

matryca glare

 

ofc pograsz na nim raczej tylko w starsze gry albo malo wymagające jak fifa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lenovo B5400 z i3M i HD4600. Matowa matryca nie odbija otoczenia mniej męczy oczy + matowa obudowa. 8gb ram w zestawie. Miejsce na dysk SSD m2 czyli mozliwosc zamontowania dwóch dysków w laptopie jednoczesnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie odradzam Lenovo B5400,bardzo słabo wykonany model.

Spore problemy z touchpadem,w ogóle odradzam Lenovo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dell 3542 z i3ulv + GF820 posiada słabszy procesor i troche mocniejszą kartę graficzną. Na plus posiada lepszy serwis z 2 letnią gwarancją naprawy domowej. Mniej wymagające gry odpalisz ale bez szaleństw