Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Koakow

Gierki przyszłościowe 4000zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zastosowanie komputera : Gry i tylko gry, nie będę korzystał z wymagających programów graficznych jedynie programowanie które raczej nie wymaga wiele od komputera

Maksymalna kwota : +- 4000zł nie chcę wyjść poza tą kwotę chyba że warto

Których części potrzebuję : Cały komputer , nie potrzebuje dodatkowych gier ani akcesorii

Czy będę podkręcać sprzęt? : Jestem zupełnym laikiem w tym temacie , najlepiej jeżeli przy odpowiedzi ktoś by mi powiedział czy warto taki sprzęt podkręcać i czy czymś to grozi

Rozdzielczość mojego monitora i model: 22ma53 lg, full hd

Specjalne wymagania : Wygląd nie ma znaczenia, możliwie cichy ale z tym też się uporam jak będzie trzeba, chce spokojnie odpalać gierki najbardziej wymagające czyt . Gta 5/ wiedźmin 3 na full hd w maksymalnych ustawieniach w 60fps jeszcze jakiś czas

Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) :Brak

Własna propozycja zestawu : Brak

Inne : Żeby nie zaśmiecać forum dopytam tylko czy warto dopłacać do GTX 980 bo sugeruję że podstawą w takim zestawie będzie gtx 970.

Jeżeli jest możliwość proszę od razu z linkami do poszczególnych części.

Z góry dziękuję za czas poświęcony na pomoc

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zestaw ode mnie Mój link

1. jesteś zielony w podkręcaniu to lepiej z tego zrezygnować i dołożyć do innych części jak np. dysk ssd.

2. Nie warto 980. Różnica w cenie nie jest proporcjonalna do tego co karta oferuje względem 970.

3. Do tego zestawu jeszcze buda. Jakiś Zalman z3 - tam masz od razu 3 czy 4 wentyle w zestawie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysłałem nad tym cały dzień i wymyśliłem coś takiego proszę o ocenę: