Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

wolvo

Zakup pierwszego routera

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.

 

Na wstępie pragnę nadmienić, że nigdy nie miałem routera więc jestem w tym kompletnie zielony. Aktualnie połączenie internetowe mam przez kabel który jest bezpośrednio połączony z komputerem.

Jak wiadomo technologia idzie do przodu (smartfony, tablety itp.) więc w domu potrzebny będzie router. W związku z tym mam kilka podstawowych pytań: czy obecność routera nie będzie w żaden sposób spowalniała mojego Internetu na komputerze? Czy trzeba będzie dokupywać jakieś dodatkowe kable itp. czy wygląda to w ten sposób, że kabel internetowy wtykam po prostu do routera a z komputerem będzie się łączył jakiś inny dodatkowy kabel (nie będzie chyba łączności bezprzewodowej z kompem?).

Jeśli to ma jakieś znaczenie to z routerem będą się łączyły 1-2 urządzenia (poza pc-tem) ale nie przez 24/7.

 

Nie wiem jak wygląda kwestia zasięgu ale raczej z tym nie powinno być kłopotu bo mam zamiar korzystać z urządzeń bezprzewodowo w tym samym pomieszczeniu, ewentualnie nie powinno być kłopotów z łącznością przez ścianę w pokoju który byłby 5 metrów dalej? Ogólnie nie wiem na co powinienem zwracać uwagę więc prosiłbym jeszcze o jakąś ogólną pomoc.

 

Na sam router jestem w stanie wydać ok. 200 zł, ale oczywiście im mniej tym lepiej ;)

 

Tutaj załączam wyniki mojego speedtestu: http://www.speedtest.net/my-result/4482214303

 

Dzięki za przeczytanie posta!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki dostawca internetu: neostrada, netia, LTE, siec kablowa, osiedlówka jakas??

 

Acha czyli ze speedtesta wynika, ze to dialog, dziala to an lini telefonicznej??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach