Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

EkleR

zastepca dla ie 1.1

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, moja Microsoft IE 1.1 po 7 latach użytkowania zaczęła umierać śmiercią naturalną - zaczyna się dwuklik itp.

Z myszki byłem bardzo, bardzo zadowolony i chciałbym znaleźć jej zastępce(zmieniłem w niej po kupnie ślizgacze na miceskatez więc fajnie by było jakby nowa pozycja miała jakies lepsze slizgacze od razu)

 

Nie gram nałogowo w gry, ale czasami sobie stukne w csa 1.6. Potrzebuje myszki z przyciskami po boku jak ta( 1 po lewej drugi po prawej, nic innego nie wchodzi w gre tzn, dwa obok siebie itp) najlepiej kształt zbliżony do w/w. i najlepiej jakby była wolna(jestem low sensowcem) Używam razer goliathus alpha.

 

Budżetu nie mam określonego, ale nie chce wydać kupy kasy na myszke. Nie zalezy mi na znaczkach razera itp

 

Nie znam się na myszkach w ogóle, ale znalazłem jedną tj kinzu, z wyglądu wydaje mi się że sa podobne tylko nie ma tych przycisków.

 

PS. Użytkowałem przez pare godzin DA 3,5k dpi - masakra dla mnie - także prosze o niepodawanie takich propozycji

 

Dzięki za rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kinzu to syf

 

zowie za13, kana v2, fk2, CM Storm Alcor(już trochę inny kształt)

 

ew kinzu v3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za propozycje, na pierwszy rzut oka chyba wybiorę kane

 

wydaje się najbardziej poodbna, przyciski po bokach duże

 

 

dzięki thiz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, przyciski po bokach, niektórym kane skreśla właśnie ten szczegół, bo są tuż przy palcu(nachodzą). Przeszkadzać mi to jakoś nie przeszkadzało, ale wiesz, nie wiem jak będzie Tobie :P

Warto zaryzykować, zawsze można zwrócić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi