Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Hoove

Podkręcanie GTAX 970 Windforce

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!

 

Interesuje mnie podkręcenie karty GTX 970 Windforce programem zaoferowanym przez Nvidia OC GURU 2

 

Jednak nie znam się za bardzo na podkręcaniu pamięci itp. a nie chce zniszczyć karty.

 

Macie jakieś porady? O ile moge maksymalnie podnieść pamieć by karta dalej czuła się dobrze?

 

Z góry dzięki za odpowiedź!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podkręcaj co 10mhz pamięci i rdzeń potem uruchamiaj jakąś gre i sprawdzaj czy działa a jak działa to pograj trochę i sprawdź temperatury

Temperatury muszą być poniżej 80 stopni

Jak podczas uruchamiania gry wywali ci błąd to znaczy że za mocno ją podkręciłeś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustaw sobie rdzen na 1500mhz i sprawdz stabilność np w grze wiedzmin 3 .Jak stabilnie to po 10 mhz w góre a jak nie stabilnie to 10 w dół .Poznej pamieci .Startuj na 8000mhz .Jak stabilnie to zostaw bo nie warto wyzej jak nie stabilnie to w dół i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw podkręcaj rdzeń, później pamięci...jak będziesz podkręcał obie wartości jednocześnie, to później nie będziesz wiedzial, co powoduje niestabilność - czy za dużo na rdzeniu, czy na pamięciach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw podkręcaj rdzeń, później pamięci...jak będziesz podkręcał obie wartości jednocześnie, to później nie będziesz wiedzial, co powoduje niestabilność - czy za dużo na rdzeniu, czy na pamięciach ;)

 

Stabilność? Gdzie znaję tą stabilność?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach