Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Snovi

Problem z instalacją programów i przeglądarką.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

Z góry przepraszam, jeżeli temat umieściłam nie tu gdzie powinnam, ale jestem totalnie zielona w sprawie komputerów. Nie mogę zainstalować żadnego programu, próbowałam AdwCleaner 4, Spybot - Search & Destroy oraz WinDirStat 1.1.2.80. Pierwszy udało mi się ściągnąć, ale już nie zainstalować, gdyż po kliknięciu na niego pojawia mi się napis "AutoIT Error - Unable to open the script file", a pozostałych dwóch już nawet nie mogę pobrać. Prócz tego nie ładują mi się nagłówki na blogach (witryny blogspot.com, blog.pl), dodatkowo nie mogę pobrać żadnego pliku, a jak już - to nie mogę go zainstalować. Dodatkowo znika mi miejsce na dysku C:/ Wczoraj miałam tam ponad 6GB, dziś raptem 1,03 GB.

 

LAPTOP: Fujitsu Lifebook A Series

MODEL: AH531

PROCESOR: Intel® Core i3-2350M CPU @ 2.30GHz 2.30GHz

RAM: 4GB

Windows 7 Home Premium

 

Podążałam za waszymi instrukcjami, ściągnęłam OTL i oto wyniki:

 

OTL

 

EXTRAS

 

Jeżeli ktokolwiek wie jak mi pomóc, proszę o odpowiedź! Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Error - 2015-08-05 03:12:45 | Computer Name = Ola-Fujitsu | Source = WinMgmt | ID = 10

Description =

Tak przy okazji:

Aby automatycznie rozwiązać ten problem, kliknij > Fix.it. na stronie http://support2.microsoft.com/kb/2545227/en-us

Następnie kliknij przycisk Uruchom w oknie dialogowym Pobieranie pliku i wykonaj kroki w kreatorze Fix.it.

(Link zapasowy > http://www.mediafire.com/download/6hwcm6b77098cbb/MicrosoftFixit50688.msi )

 

Nie widzę tu żadnej infekcji.

 

F.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×