Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

k2m.projekt

Poszukuję dobrego webdevelopera - partnera do przemyślanego startupu

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuję zdolnego webdevelopera - partnera do głęboko przemyślanego i opracowanego projektu: serwisu internetowego poświęconego kojarzeniu inwestorów oraz poszukujących dofinansowania. Jeżeli potrafisz tworzyć zaawansowane strony internetowe według specyfikacji, a następnie je rozwijać, testować, poprawiać i ogólnie pracować nad nimi, jeśli potrafisz wybierać optymalne rozwiązania programistyczne, jeśli jesteś dobrze zmotywowany, pracowity i sumienny, to ogłoszenie kieruję właśnie do Ciebie.

 

Kilka słów o mnie. Posiadam konkretne doświadczenie biznesowe i menedżerskie (pracuję na stanowisku kierowniczym od 3 lat) oraz marketingowe (udział w wieku przedsięwzięciach). Potrafię także prowadzić kompleksowe projekty, miałem okazję pracować przy tworzeniu i redagowaniu 2 dużych serwisów internetowych (polskojęzycznego i anglojęzycznego) jako ich dyrektor. Jestem bardzo konkretny.

 

Na siebie biorę całkowicie promocję projektu (także od strony finansowej) oraz sprawy handlowe (w tym pozyskiwanie klientów) organizacyjne, formalne, prawne itp. Od Ciebie oczekuję "jedynie" pełnego zaangażowania od strony technicznej i oczywiście odpowiednich umiejętności.

 

Stawiam sprawę uczciwie: serwis prawdopodobnie zacznie zarabiać na siebie po około roku od momentu startu, a do tej pory trzeba będzie poświęcić swój czas i energię na jego rozwijanie bez żadnego zysku.

 

Oferuję 40% udziałów.

 

Nie interesuje mnie ile masz lat, jakie wykształcenie, jakie certyfikaty, gdzie pracowałeś itp. Liczy się to, co konkretnie umiesz... Potencjalnie zainteresowanych zapraszam do kontaktu. W odpowiedzi proszę napisać kilka słów o sobie, tzn. o swoich umiejętnościach i możliwościach.

 

Mieszkam na stałe w Warszawie.