Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

podlyiron

Nagłośnienie do TV i sprzęt do słuchania muzyki.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z doborem sprzętu audio do salonu. Sprzęt ma służyć zarówno do filmów, koncertów jak i słuchania muzyki z płyt CD oraz winyli. Powierzchnia pomieszczenia to 16m2. TV nie będzie centralnie na ścianie, tylko w jednym z rogów pokoju. Od razu zaznaczam, że nie mam miejsca na system 5.1 i tego typu wypasione rzeczy. W temacie sprzętu audio jestem całkiem zielony. Ni wiem czy szukać amplitunera 2.1 z 2 frontami + jakiegoś suba. Czy lepszym rozwiązaniem będzie ampli stereo i 2 głośniki? Do tego ma być podłączony odtwarzacz blu-ray oraz gramofon (WAŻNE). Budżet jaki planuję przeznaczyć na amplituner i głośniki to ok. 2500 zł. Odtwarzacz mam. Co do gramofonu to nie mam pojęcia co wybrać. Kasa na gramofon to osobna sprawa, najlepiej jakby się udało zmieścić w 1000 zł. Proszę o rady jakie rozwiązanie wybrać, ewentualne propozycje konkretnych urządzeń będą bardzo mile widziane ;)

 

 

P.S. Interesuje mnie sprzęt nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pasuje mi podział pieniędzy. Nie ma tam pomyłki ?

Wzmacniacz/amplituner i kolumny za 25 tyś a gramofon 1 tyś ?

 

Podaj jaki masz cd bo to ważny aspekt.

 

Też szukałem sprzętu do salonu i w sumie to co wszyscy piszą mogę potwierdzić.

Idź do sklepu z odsłuchem i tam przedstaw swoje wymagania. Podepną Ci zestaw i posłuchasz.

Pozmieniasz kolumny i będziesz widział w jakim przedziale operować zarówno firmy jak i klasy sprzętu.

 

Osobiście kupiłem nowe kolumny i używany amplituner z 78 roku :) i jest prawidłowo. Szału nie ma ale i budżet był znacznie niższy :)

 

Jeśli nie pomyłka o kwotę to patrz na wzmacniacz, kolumny stereo i do tego osobne klocki, cd i tuner radiowy jeśli ma być.

Udostępnij tę odpowiedź