Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gronek31

Głośniki 5.1 czy 2.1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pytanie bo sam już nie wiem czy jest mi to potrzebne, a raczej czy bedzie różnica jakaś między 5.1 a 2.1.

Mam zamiar zakupić tą kartę dźwiękową http://www.x-kom.pl/p/120134-karta-muzyczna-creative-sound-blaster-z-pci-e.html

Wgl nigdy nie miałem karty dźwiękowej i nie wiem co i jak. Na tej karcie dźwiękowej to wgl podłącza się głośniki nawet 2.1 jakoś inaczej chyba :/, czy nie? jestem zielony w tym temacie :( . Tak jak teraz na płycie głównej podłączam pod zielone wejście jednym kablem a tam na karcie dźwiękowej jest chyba inaczej a na 5.1 to jeszcze bardziej skomplikowane chyba?

Mam też jedną główną obawę jak bym te 5.1 rozmieścił po pokoju, bo mam biurko z komputerem pod ścianą po lewej z 2m do ściany, po prawej z 0,5m do okna, a zaś z tyłu 5m do ściany gdzie musiałby być jeden głośnik to niedość że kabel, to głośnik by stał na środku pokoju chyba. No chyba że się nie znam, no bo sie w sumie nie znam :P i głóśniki 5.1 moga być ustawione jakoś inaczej a dźwięk też bedzie się jakoś fajnie prezentował(:/ kurcze nawet nie wiem jak miałby się prezentować bo nigdy tego fizycznie nie przetestowałem/sprawdziłem wiem tyle co z opowieści że jak np jest jakaś piosenka co ma przejścia takie, że słychać naprzemian albo jakimś ciągiem w przednich głośnikach, nagle przechodzi na boczne i później na tylne czy coś w tym stylu, do tego tez nie wiem czy przyda się to w grach bo one raczej nie mają jakiś efektów programowanych pod 5.1 czy nawet 7.1 ale też tego nie wiem :kwasny: )

Więc proszę o wyrozumiałość mojej nie wiedzy i czekam na odpowiedzi.

Z góry dziękuje. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach