Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

galci

MSI B150 GAMING M3 - instrukcja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

czy mógłby ktoś mi pomóc podpiąć wszystkie wtyczki poprawnie pod tą płytę? Byłbym ogromnie wdzięczny, kabelków sporo a ja jestem zielony a w necie nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji po polsku.

Zasilacz Antec VP 500 oraz grafa GTX 950.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co pisać to samo sto razy? Mało info na ten temat w necie? Choćby na YT masz sporo tutoriali na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Instrukcja ma obrazki, polecam.

 

Naprawdę ciężko coś spieprzyć przy montażu komputera jeżeli tylko się myśli. No, przy montowaniu procesora trzeba uważać, bo jak powyginasz piny w sockecie to będzie kiepsko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co pisać to samo sto razy? Mało info na ten temat w necie? Choćby na YT masz sporo tutoriali na ten temat.

Gdyby były tutoriale akurat do tej płyty to bym nie robił problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że sami fachowcy na forum, ok ja jestem zielony i nie chciałbym czegoś popsuć, widząc tyle kabli i wejść nie jestem sam w stanie sobie poradzić. Cieszę się że masz wiedzę ale jeśli nie jesteś w stanie mi pomóc tylko przyszedłeś mnie dissować to po prostu nie pisz.

Pierwszy raz montuje kompa od podstaw i to wcale nie jest takie proste. Tym bardziej jeśli się montuje coś co ma miliony kabli i wtyczek.

Jest dużo wyjść z zasilacza oraz z obudowy, małe wtyczki power, led itd. które za cholerę nigdzie nie pasują

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dissować

Co robić? :hmm: