Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

mylovelyengland

Książka o webdesignie w photoshopie od zera

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem zielony w photoshopie chciałbym się wdrożyć w webdesignie stron internetowych. Polecacie jakieś książki? nie wiem nawet od czego zacząć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehhh kolejny reklamiarz strefy kursów ...

 

Po pierwsze musisz się nauczyć podstaw czyli HTML i CSS. Ogarnąć na czym polega struktura DOM. Zrobić parę testowych ale ładnych stronek statycznych. Najlepiej obczaić sobie jakieś proste skórki na template monster lub innych stronach albo poszukać w google pod hasłami "layout www" czy "wwww theme" i próbować je kopiować. Jak już ci zacznie wychodzić to zacząć ogarniać jquery. Html, css i jquery to 3 narzędzia z którymi możesz już projektować fajne layouty, jakieś strony-wizytówki, layouty aukcji internetowych, landingpage czy mailingi. Dalej to już strony z dynamiczną zawartością, czyli PHP i bazy danych np. MySQL lub jakieś CMSy typu Wordpress, QuickCMS czy Joomla.

 

Photoshop? Nie zaczynaj od krojenia layoutu jeżeli nie znasz podstaw HTML. Do takich rzeczy jak przyciski, tło, bannery, gradienty itp spokojnie ci wystarczy GIMP.

 

Co do kursów to jest tego pełno w internecie. Polecam Codeacademy. Ja tam ćwiczyłem Pythona od podstaw i to jest fajna platforma learningowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehhh kolejny reklamiarz strefy kursów ...