Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

DyndaS

TV ~48"

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Przymierzam się do zakupu TV do gier PC, aby pograć sobie na padzie z kanapy oraz do oglądania seriali/filmów, czasem jakieś F1. Grywam też w zaawansowanym stopniu w Project Cars (oczywiście kierownica), stąd input lag jak i zminimalizowanie smużenia jest tutaj dosyć istotne.

 

Ogólnie w kwestii TV jestem dosyć zielony, bo ostatnim jaki miałem był kineskopowy dobre 10 lat temu :P

 

Nie przeglądając przesadnie długo upatrzyłem sobie Sony KDL-48W705C, bo ludzie chwalą go za niski input lag.

 

- Nie interesują mnie zbędne bajery,

- Ważne aby nie był awaryjny.

- Dłuższa gwarancja mile widziana

- Niski input lag

- Możliwość podwieszenia na ścianie

- Cena do ~2,5k

 

Na co szczególnie zwracać uwagę przy wyborze TV?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Na co szczególnie zwracać uwagę przy wyborze TV?

 

Na typ matrycy (imho tylko VA przy telewizorach) oraz na równomierność podświetlania - clouding to coś, co powoduje, że po chwili wyp...taki telewizor przez okno i nie mówię o niedoświetlonych rogach przy >40, a o chamskich białych plamach widocznych na matrycy na ciemnych tłach - wieczorne oglądanie to istny dramat.

 

PS - mało awaryjny? Zapomnij :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS - mało awaryjny? Zapomnij :E

 

Co masz dokładnie na myśli? 8:E

 

 

 

Co uważasz o tym samsungu? Niby chwalą go za bardzo dobrą czerń, więc strzelam, że to VA :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach