Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Hildegard

Podłączenie wieży pod PC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kupiłem nowego PC. Chciałem podłączyć wieżę Panasonic SA-AK520 (2 głośniki + subwoofer) pod PC za pomocą kabla jack > 2 chinch. Głośniki w wieży i sam kabel jack > 2 chinch są poprawnie podłączone. Niestety, gdy testuję głośniki to mam zamienione głośniki prawy z lewym, tzn. jak "naciskam" w menadżerze Realtek HD Audio lewy głośnik to gra prawy i na odwrót. Kartę dźwiękową mam zintegrowaną z płytą MSI H110M PRO-VD. Nie mam pojęcia jak rozwiązać ten problem. Może wystarczy zamienić kabel przy 2 chinch'e, albo te przy wieży. Niestety jestem zielony w tych tematach i proszę o pomoc bardziej wtajemniczonych forumowiczów.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamieniasz 2chinche miejscami i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz dobrze podłączone kable z wieża? Może tam coś źle podłączyłeś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamieniasz 2chinche miejscami i tyle

 

Mam (a w zasadzie miałem) podobny problem ze swoimi Geniusami 1800A, nie wiem czego to byla wina, sprawdziłem wszystko co się dało wlącznie z systemem i dopiero zamiana kabelków w aktywnej kolumnie (biały do czerwonego, czerwony do białego) pomogła. No ale samo z siebie się to nie zrobiło (chociaż kto wie..), kiedyś chodziły ok. Podpinając się do tematu spytam jaka może być przyczyna tej nagłej zmiany i jak to naprawić aby kable leciały tak jak trzeba ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może postaw prawy głośnik po lewej stronie, a lewy po prawej? Wtedy chinche będą się zgadzać kolorami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach