Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

razor7

Pomoc w ustawienia routera

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Z góry uprzedzam, że jestem laikiem, choć jakieś tam pojęcie mam o sprawach sieci, aczkolwiek małe.

Do tej pory używałem internetu z Orange, który szedł po kablu DSL do routera Tenda W150D. Po przeprowadzce podpisałem umowę z nowy dostawcą i internet jest w gniazdku Ethernet. I tu leży problem. Z tego co mówił technik to router działa aktualnie jako switch/acces point. W żadnym urządzeniu nie działa internet dopóki dostawca/technik nie doda go do sieci. Aktualnie dodany jest tylko PC. Technik mówił mi, że w ustawieniach routera trzeba włączyć współdzielone IP lub tryb bramy. Jednak w ustawieniach routera nigdzie nie widzę tych opcji. Tu moje pytanie czy ktoś wie jak ustawić ten router i mógłby mi w tym pomóc. A może ten router może działać jedynie jako switch/acces point? Ustawienia routera są domyślnie (kiedy jest w dsl mod) pod adresem 192.168.8.1, jednak kiedy internet działa (w trybie ethernet) na PC router zmienia swój adres na 10.32.123.1, ale wtedy już nie można wejść w ustawienia; wyskakuje powiadomienie, iż przekroczono czas oczekiwania.

 

/Edit:

Znalazłem opcje dotyczące AP (załącznik). Po zmianie na Wireless Bridge nie ma żadnej zmiany. W obu opcjach po wyłączeniu Bridge Restrict przestaje działać internet. Zapomniałem dodać, że aby internet chodził w trybie Ethernet DHCP musi być wyłączone.

 

Zdjęcia:

gwWXvyY.png

AnOaMhk.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten ruter teoretycznie działa w trybie WAN/DSL - niestety, w praktyce - nie. Zmień ruter.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co to za badziewie

 

kup na allegro jakiś za 20zł i będzie 100 razy lepszy

 

np. wa500g, wr740n

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi