Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

MungoSS

OC Core 2 Duo E8200 2,66GHz (Jestem zielony)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od razu zaznaczam, że jestem w podkręcaniu zupełnie zielony i nie wiem jak się do tego zabrać, liczę na waszą pomoc

Chciałbym z mojego Intel Core 2 Duo wycisnąć z 2,66 na 3,00 GHz... nie wiele, ale te 3 GHz chciałbym mieć. Podaję specyfikację:

Proc: Intel Core 2 Duo E8200 2,66GHz Chłodzenie Box

MB: Gigabyte GA-946GM-S2 Rev. 2.1

Grafika: Nvidia Geforce 9600GT 512MB 256bit 650MHz

Ram: 2 x 1GB DDR2 667MHz Kingston

Zasilacz: Modecom Feel III 400W (z tego co czytałem to taki se.. szału nie ma, dupy nie urywa ;P )

 

Mógłby ktoś znaleźć odrobinę czasu i wytłumaczyć zielonemu jak go wykręcić? Wiem, że sprzęt wiekowy, ale też nie mam do niego wymagań odpalania jakichś nowych tytułów gier, zupełnie mi starczy od czasu do czasu w Wolfenstein: Enemy Territory pyknąć, albo w WOT'a.... I nie mam kasy na zmianę sprzętu, toteż podkreślam (Utrzymanie KTM'ów jest naprawdę drogie :D )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź najpierw, czy ten procek w ogóle chodzi na 2.66 - bo Twoja mobka w standardzie obsługuje 1066fsb - więc już 2.66 to jest oc ;) konkrety - KLIK

 

ps. przy tych pamięciach szału nie będzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co tam pamięci : Przy tym chipsecie szału nie będzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nic z tego nie będzie?

 

Czyli możliwe, że mój procek nie pracuje na swoich osiągach? Jeśli wchodząc we właściwości, odczytuję tak:

Intel Core2Duo E8200 2,66GHz

2,13GHz, 2GB RAM..

Czyli procek ciśnie tylko na 2,13? Jak wycisnąć więcej z tego dauna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach