Skocz do zawartości
forsaitsu

Quake Champions

Rekomendowane odpowiedzi

Quake-Champions-logo-672x372.jpg

 

Gra Quake Champions powstaje z myślą o rozgrywce wieloosobowej, z dużym nastawieniem na turnieje eSportowe. Produkcja trafi wyłącznie na pecety i będzie miała odblokowany licznik klatek. Krótko mówiąc, zapowiada się nie lada gratka dla fanów sieciowych potyczek.

 

Champions, podobnie jak poprzednie odsłony Quake'a, wymagać mają od gracza sporych umiejętności, oferować ciekawe postacie i bronie. Więcej informacji na temat gry poznać mamy już wkrótce, przy okazji tegorocznego Quakeconu.

 

http://www.youtube.com/watch?v=sa-6fQyNkZo

 

Mam nadzieję, że gra nie zostanie zdominowana przez pro z poprzednich odsłon Quake jak i tych z innych dual aren jak Warsow/Xonotic. I jednak pojawi się dużo nowego narybku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby konkurencja dla UT2016?

Marna konkurencja ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marna konkurencja ;)

 

po czym takie wnioski :E? jeżeli będzie to coś na zasadzie Q3a w którego gram odkąd mam styczność z PC czyli wczesne lata 2000 to może być grywalny wypas, a tak poza tym to jeden stary [Quake]III[Arena] > każdy UT który wyszedł

Edytowane przez Amphilyon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UT99=Q3A UT to gra trochę wolniejsza od Quake ale równie dobra. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UT99=Q3A UT to gra trochę wolniejsza od Quake ale równie dobra. :D

Q3>UT99, UT to był, jest i będzie drewno. To są zupełnie dwa inne podejścia do dual areny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Q3>UT99, UT to był, jest i będzie drewno. To są zupełnie dwa inne podejścia do dual areny.

 

dlatego przez to drewno UT nigdy do mnie nie przemawiał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchaliście streamu dokładnie to nie będzie quake 3 arena tak jak pro-gracze by chcieli tylko taki overwatch dla dzieci konsol. Widać po trailerze boost szybkości,widzenie przez ściany itp. Będą klasy postaci i tak dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchaliście streamu dokładnie to nie będzie quake 3 arena tak jak pro-gracze by chcieli tylko taki overwatch dla dzieci konsol. Widać po trailerze boost szybkości,widzenie przez ściany itp. Będą klasy postaci i tak dalej.

jak dzieci konsol skoro tylko na pc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchaliście streamu dokładnie to nie będzie quake 3 arena tak jak pro-gracze by chcieli tylko taki overwatch dla dzieci konsol. Widać po trailerze boost szybkości,widzenie przez ściany itp. Będą klasy postaci i tak dalej.

Przecież ot jest cinematic trailer, a nie gameplay...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty naprawdę wierzysz, że ta gra wyjdzie tylko na PC? lol

 

Jestem pewny, że będzie zdobywanie Xp (levele-50) oraz loadouty i inne tego typu g**.

 

Klasy: jeden ze snajperką drugi z rocketlauncher i tak dalej.

Edytowane przez pro_zealot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marna konkurencja ;)

Przestań pier...

 

Słuchaliście streamu dokładnie to nie będzie quake 3 arena tak jak pro-gracze by chcieli tylko taki overwatch dla dzieci konsol. Widać po trailerze boost szybkości,widzenie przez ściany itp. Będą klasy postaci i tak dalej.

 

Może to wszystko będzie na zasadzie power upów takich jak w Quake3 zbierasz power up i masz wallhacka. A co do klas postaci to mogą być np. 4 różne klasy i każda z nich będzie miała dostęp tylko do określonych broni itd. Pożyjemy zobaczymy jak zrobią drugiego Overwatcha to dadzą dupy po całości.

 

Dla mnie musi być kilka rzeczy: Zaawansowany movement, rakietnica i rocket jumpy. Bez tego nie będzie to następny quake.

Edytowane przez Fiku Miku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewny, że będzie zdobywanie Xp (levele-50) oraz loadouty i inne tego typu g**.

 

Klasy: jeden ze snajperką drugi z rocketlauncher i tak dalej.

Z drugiej strony jak nie będzie to ludzie będą pierniczyć jak w Overwatchu, że nie ma :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś by to zrobili w taki sam sposób jak w Unreal Tournament 4 to nie widzę problemu tam tęż są Xp (levele).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seria Unreali zawsze była lepsza od Quake'ów.

 

Oczywiście, że to są dwa odrębne światy, ale:

 

- jeśli chcesz wyłączyć mózg, to graj w Quake

- jeżeli odwrotnie, to większym wyzwaniem zdecydowanie będzie Unreal Tournament

 

I tyle w temacie.

 

UT4 jest w fazie pre-alpha, ale spokojnie gniecie nowego Dooma, o Overwatchu nawet nie wspomnę, bo to jest jakaś parodia i na bank zgniecie cokolwiek wyjdzie z tego nowego Quake'a.

Loadouty to porażka, na szczęście XP w UT4 ogranicza się jedynie do skórek postaci, bo to też marny pomysł rodem z Kał of Duty.

 

Jeśli ktoś uważa, że UT jest drewnem, to ma chyba trociny zamiast mózgu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seria Unreali zawsze była lepsza od Quake'ów.

 

Oczywiście, że to są dwa odrębne światy, ale:

 

- jeśli chcesz wyłączyć mózg, to graj w Quake

- jeżeli odwrotnie, to większym wyzwaniem zdecydowanie będzie Unreal Tournament

 

I tyle w temacie.

 

UT4 jest w fazie pre-alpha, ale spokojnie gniecie nowego Dooma, o Overwatchu nawet nie wspomnę, bo to jest jakaś parodia i na bank zgniecie cokolwiek wyjdzie z tego nowego Quake'a.

Loadouty to porażka, na szczęście XP w UT4 ogranicza się jedynie do skórek postaci, bo to też marny pomysł rodem z Kał of Duty.

 

Jeśli ktoś uważa, że UT jest drewnem, to ma chyba trociny zamiast mózgu.

 

lol jeżeli dla Ciebie Quake 3 Arena typu CPMA, freeze rail only, 1v1 instagib itd = wyłącz mózg to nie wiem o czym Ty bredzisz, Unreal to zawsze było *ujowe drewno z movementem jak by się grało klocami i to tam właśnie jest bez mózgowa sieka, zresztą pisz co chcesz, wyszedł jeden Q3a i przez lata ludzie się w to zagrywali, a kiepskie unreale wychodziły co chwila i miały zmiatać q3a, a to jednak do tego drugiego ludzie za chwilę wracali uciekając od kupy unreal i tak przez lata, ostatnie dobre UT wyszło bardzo dawno temu a i tak przegrało z jedynym starym q3a i bardzo dobrze

 

w Overwatcha pewnie nawet nie grałeś i oceniasz po grafie :lol2:

a i nie wiem jak doom, tam multi ssie z tego co czytałem i nie obchodzi mnie, ale porównywanie Over'a do unreala to głupota sama w sobie :E

 

EDIT: jak na razie Unreal to ssie od lat i nikt w niego nie grał, i to q3a czy raczej już od dawna Quake Live był bardziej znany, rozpoznawalny, rozwijany jako tako niż gnioty unreal których ostatnie dobre części wyszły tak dawno że każdy o nich zapomniał

Edytowane przez Amphilyon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seria Quake zawsze była lepsza od UT wyjątek stanowi UT3 vs quake 4.

Natomiast UT4 nie ma jeszcze konkurenta będzie nim dopiero Quake Champions.

 

Jeśli myślisz że się mylę zapraszam na duel do quake 3 albo UT4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty naprawdę wierzysz, że ta gra wyjdzie tylko na PC? lol

 

Tutaj nie chodzi o to w co ja wierze. lol Tylko o to co twierdza producenci. lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak multi w q4 nie grałem, za to singla przeszedłem wiele razy i jako gra SP q4 > doom 3 :E

a co do multi to grałem w UT3 trochę ale było po prostu słabe i jedyne czym wtedy przyciągało to reklamą silnika graficznego i właśnie grafą :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moje stare 3 top gierki na MP w które najwięcej grałem :E

 

-Quake 3 Arena

-Jedi Academy

-AvP2

Edytowane przez Amphilyon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seria Unreali zawsze była lepsza od Quake'ów.

 

Oczywiście, że to są dwa odrębne światy, ale:

 

- jeśli chcesz wyłączyć mózg, to graj w Quake

- jeżeli odwrotnie, to większym wyzwaniem zdecydowanie będzie Unreal Tournament

 

I tyle w temacie.

 

UT4 jest w fazie pre-alpha, ale spokojnie gniecie nowego Dooma, o Overwatchu nawet nie wspomnę, bo to jest jakaś parodia i na bank zgniecie cokolwiek wyjdzie z tego nowego Quake'a.

Loadouty to porażka, na szczęście XP w UT4 ogranicza się jedynie do skórek postaci, bo to też marny pomysł rodem z Kał of Duty.

 

Jeśli ktoś uważa, że UT jest drewnem, to ma chyba trociny zamiast mózgu.

 

Taaaa w quake3 wyłącz mózg i jednocześnie największa scena esportu w latach 2000-2001. Czym się różni tdm quake od tego w unrealu ? Czy jakiegokolwiek innego fpsa ? Widać że nie wiesz o czym piszesz. Jedyna główna różnica to dynamika rozgrywki. W każdej sieciowej grze potrzebna jest cierpliwość i przemyślane działanie tym bardziej kiedy chcesz coś osiągnąć. Jedyny moment w którym wyłączasz mózg grając w fpsa to kiedy wybierasz sobie tryb gry na powiedzmy FFA albo grasz SP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchaliście streamu dokładnie to nie będzie quake 3 arena tak jak pro-gracze by chcieli tylko taki overwatch dla dzieci konsol. Widać po trailerze boost szybkości,widzenie przez ściany itp. Będą klasy postaci i tak dalej.

 

To jak stary film, kultowa marka, uznanie sprzed lat, a wychodzi odświeżona wersja z nowymi aktorami, efektami, tylko do pięt nie dorasta legendzie.

Nie mówię, że z góry gra będzie zła, ale...Dzisiaj mnóstwo filmów na siebie zarobi, ale są i tak strasznie badziewne, ale skoro się sprzedały to są dobre. Dla księgowych i działu marketingu na pewno, dla chłonących wszystko tłumów również.

 

Przestań pier...

Może to wszystko będzie na zasadzie power upów takich jak w Quake3 zbierasz power up i masz wallhacka. A co do klas postaci to mogą być np. 4 różne klasy i każda z nich będzie miała dostęp tylko do określonych broni itd. Pożyjemy zobaczymy jak zrobią drugiego Overwatcha to dadzą dupy po całości.

Dla mnie musi być kilka rzeczy: Zaawansowany movement, rakietnica i rocket jumpy. Bez tego nie będzie to następny quake.

 

WH ? A gdzie masz WH w Quake ? A na cholerę mi klasy postaci ? I co jak w Overcrapie będę miał teraz w QCh tylko snajperę albo Rocket Launchera ? To po cholerę mam np. biegać po mapie skoro i tak może interesuje mnie tylko ammo ? Gdzie cała strategia na mapach w walce 1 vs 1 ? A jak dadzą jakieś gówniane skille, umiejętności to już w ogóle...Oczywiście mogę mieć np. tylko Raila na Freeze. Jedni grali na slow, inni fast. A tutaj ?

 

Z drugiej strony jak nie będzie to ludzie będą pierniczyć jak w Overwatchu, że nie ma :P

 

A kto będzie ? Fani Overwatcha mają...Overwatcha. Przecież nikt fanów tej gry czy podobnych nie zmuszałby do grania w klasycznego Quake 3 (tylko odświeżonego). Ktoś chce FPSa w stylu MOBA no to ma. A skoro kolejny FPS, który stawia na multi upodabnia się do innych to jest gorzej nawet dla fanów Overwatcha, bo jest mniejsza różnorodność, wszystko na jedno kopyto.

 

Seria Unreali zawsze była lepsza od Quake'ów.

Oczywiście, że to są dwa odrębne światy, ale:

- jeśli chcesz wyłączyć mózg, to graj w Quake

- jeżeli odwrotnie, to większym wyzwaniem zdecydowanie będzie Unreal Tournament

I tyle w temacie.

UT4 jest w fazie pre-alpha, ale spokojnie gniecie nowego Dooma, o Overwatchu nawet nie wspomnę, bo to jest jakaś parodia i na bank zgniecie cokolwiek wyjdzie z tego nowego Quake'a.

Loadouty to porażka, na szczęście XP w UT4 ogranicza się jedynie do skórek postaci, bo to też marny pomysł rodem z Kał of Duty.

Jeśli ktoś uważa, że UT jest drewnem, to ma chyba trociny zamiast mózgu.

 

Gniecie nie gniecie...Co z tego skoro liczy się kasa, a magia Blizzarda i tony kasy na reklamy robią swoje. Do tego kiedyś nie było marketingu, który trafiałby tak do ludzi. Mieliśmy magazyny o grach, potem pojawiła się sieć, ale uderzenie PR'u jest ogromne. Zanim człowiek pozna grę to na PCLabie, na Fejsie, na YT i innych środkach odbioru treści dostanie 100 razy więcej informacji o tym jak coś jest zaje*iste. Uwielbiam obecny styl komentowania, podejścia do wszystkiego od gier przez filmu po książki czy cokolwiek innego. Jeśli nie dasz 10/10 czy 9/10 lub uznasz, że masz jakieś uwagi do nowej płyty zespołu X czy gry Y to...jesteś hejterem. Im bardziej znany tytuł, marka, im większa firma tym jest gorzej, bardziej infantylnie. Chyba, że mówimy o oczywistych wpadkach jak Aliens: Colonial Marines itp.

Ja po twoim wpisie powinienem powiedzieć, że jesteś hejterem xD A jak ci się nie podoba...to nie masz prawa się wypowiadać tylko sp..spadaj i nie komentuj :E Niestety świat dyskusji, rozmowy przechodzi do Fejsa, YT itp. tworów, a tam mamy marketing, infantylizm, brak własnego zdania i prawa do jego wyrażania w sposób krytyczny lecz kulturalny (chyba, że to heheszki, ale to już co innego) :D

Co do zarzutów wobec Quake to dupsko ci aż tak mocno w Quake skopali, że masz taką opinię ? (ironicznie nie złośliwie piszę) :P Unreale są niezłe, ale za szybko kończą żywot. Quake 3 to istny dominator sceny, żadna inna gra nie miała tylu fanów, modów, nie utrzymała się tyle lat bez nowej wersji i nie była takim wyznacznikiem. Z tym, że Epic leci w kulki, ile można czekać, poza tym nie do końca odpowiadają na to czego chcą ludzie

https://www.epicgames.com/unrealtournament/forums/showthread.php?23961-New-playable-pre-alpha-build-posted-5-12-2016

Poza tym mają Paragon'a w stylu MOBA więc niech się zdecydują i skoncentrują na czymś. Jedni woleli Quake inny UT i każdy mógł wybrać.

 

Quake ze skillami ? A trickjumping, strafejump, a co z modami ? Quake Live został olany, a jak teraz ? Jeszcze by się okazało, że jakby się dało to mody fanów, którzy zrobiliby po prostu odświeżonego Q3 ze starymi i nowymi mapami byłby popularniejszy niż ich wersja xD Quake bez modów to nie quake, każdy grał w swój tryb i było dobrze, to zresztą jedna z przyczyn popularności gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można psioczyć na wymysł z klasami itd. ale primo jeszcze nic nie wiadomo jak to będzie wyglądać, a secundo nie oszukujmy się... jeśli zrobili by tylko remake q3a to gra pożyłaby góra kilka tygodni. Q3A jak i UT99 są i pozostaną w tej kwestii nie doścignione.

Cóż pozostaje czekać do sierpnia, więcej dowiemy się na QuakeCon (może nawet wycieknie jakiś gameplay)

Edytowane przez ProTeck

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...