Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

misiekmr

Aparat do max 3500 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Szukam nowego aparatu do maksymalnie 3500 zł.

Nie znam się dokładnie na tego typu sprzęcie, więc liczę na Waszą pomoc.

Moje wymagania to:

 

  • przyzwoity zoom optyczny
  • stabilizacja obrazu
  • nie przesadnie ciężki (miałem sporą lustrzankę i niestety to jest problem na wakacjach)
  • wymienny obiektyw
  • opcjonalnie możliwość robienia panoramicznych zdjęć (teraz mam aparat z panoramicznym obiektywem, ale przy np. portretach zniekształca boki zdjęcia)
  • możliwość kręcenia dobrych filmów FullHD
  • opcjonalnie mogą być bajery typu WiFi, Bluetooth, DLNA itd.
  • miło widziany ustawiane położenie ekranu, ale nie musi być koniecznie
  • możliwość montażu statywu

 

Aparat będzie używany na wyjazdach nad morze, w góry, więc sceneria raczej oczywista osoby na tle plaży, zachodów słońca, jakichś dolin w górach.

 

Proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
teraz mam aparat z panoramicznym obiektywem, ale przy np. portretach zniekształca boki zdjęcia

 

Tak jest bo do portretów kupuje się inny obiektyw, obiektywy szerokokątne do portretów to się średnio nadają.

Chcesz mały aparat z wymiennymi obiektywami, także to będzie bezlusterkowiec, ale, tak to już jest z aparatami z wymienną optyką, nie ma tu uniwersalności, trzeba mieć te kilka obiektywów.

 

Samo body nie ma tak dużego znaczenia jak obiektyw. Możesz obczaić tego Nexa:

http://allegro.pl/outlet-aparat-sony-nex-6-16-55-mm-czarny-wi-fi-i6273411508.html

do tego obiektyw Fujian, tani i bardzo fajnie się sprawdzający w portretach

http://allegro.pl/czarny-fujian-35mm-1-7-jasny-black-z-adapterem-nex-i6296503248.html

 

 

Ed/