Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

pic14

Windows 10 Pro

Rekomendowane odpowiedzi

Po odinstalowaniu i ponownym zainstalowaniu " ESET Smart Security 9", którego klucz zakupiłem kilka dni temu , przy każdym uruchomieniu systemu Windows 10, wyświetla się komunikat:

Nie można nawiązać połączenia z usługą systemu Windows

System Windows nie może połączyć się z usługą Klient zasad grupy. Uniemożliwia to logowanie się użytkownikom standardowym."

Co może być tego powodem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kolejnym już sformatowaniu dysku i ponownej instalacji Windows 10 PRO, nadal system szaleje i wyświetla komunikat: "Nie można nawiązać połączenia z usługą systemu Windows

System Windows nie może połączyć się z usługą Klient zasad grupy. Uniemożliwia to logowanie się użytkownikom standardowym."

Wtedy wiele aplikacji na pasku startu nie pokazuję się lub nie działa tzn. nie uruchamiają się min. programy ESET Smart Security 9 , oprogramowanie Asus Geture ( obsługa Touchpad), a ikona regulacji głośności nie reaguję na klikniecie, tak samo okienko "Windows Update" po otwarciu natychmiast się samoistnie zamyka. Po dwóch restartach wszystko wróciło do normy. Co może być tego powodem, że Windows 10 Pro tak szaleję ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez ESET działa wszystko poprawnie? jeśli tak, to właśnie ten pakiet zabezpieczeń należy winić. albo kłóci się z jakimś programem / sterownikiem, albo po prostu nie jest w pełni kompatybilny z Windows 10.

najlepsze chyba co możesz zrobić to skontaktować się z supportem ESET, niech oni się martwią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez ESET działa wszystko poprawnie? jeśli tak, to właśnie ten pakiet zabezpieczeń należy winić. albo kłóci się z jakimś programem / sterownikiem, albo po prostu nie jest w pełni kompatybilny z Windows 10.

najlepsze chyba co możesz zrobić to skontaktować się z supportem ESET, niech oni się martwią.

Tak, bez ESET jest jak najbardziej poprawnie. Też podejrzewam jakiś sterownik. Może jednak ktoś miał podobny problem i odpisze tu na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, bez ESET jest jak najbardziej poprawnie. Też podejrzewam jakiś sterownik. Może jednak ktoś miał podobny problem i odpisze tu na forum.

Zainstalowałem z polskiej strony najnowszą wersje ESET Smart security 9.0.385.1, która na stronie UK nie była dostępna. Przetestuje i dam znać czy problem nadal się pojawia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tutaj załączam zrzut ekranu z Eset Blokowanych Aplikacji.

post-184807-146926949337_thumb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tutaj dalsza lista zrzutu ekranu z Eset Blokowanych Aplikacji.

post-184807-146927044332_thumb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie są blokowane aplikacje, a blokowana komunikacja - wszystko lokalnie (urządzenia w sieci LAN), nie widzę nic podejrzanego.

problem z ESETem i Windowsem to raczej nie wina wirusa czy innych śmieci, tylko kompatybilności oprogramowania. skoro opłaciłeś ochronę ESET, skorzystaj z ich pomocy technicznej... za nią także, kupując ich produkt, zapłaciłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj gdzieś starszej wersji, zainstaluj a potem pozwól na zaktualizowanie ESET do wersji 9. Coś nie tak mają z instalatorem na nowej wersji. Jak nie pomoże to kontaktuj się z pomocą jak poradzono Ci wyżej.

 

Edit: Eset już od 11 miesięcy jest kompatybilny z win10, ostatnio coś skopali ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj gdzieś starszej wersji, zainstaluj a potem pozwól na zaktualizowanie ESET do wersji 9. Coś nie tak mają z instalatorem na nowej wersji. Jak nie pomoże to kontaktuj się z pomocą jak poradzono Ci wyżej.

 

Edit: Eset już od 11 miesięcy jest kompatybilny z win10, ostatnio coś skopali ;)

U mnie w obu wersjach tzn. 9.0.380.0 i 9.0.385.1, pojawia się za każdym razem po pierwszej instalacji Eset Smart security, po jakimś czasie po uruchomieniu komputera czarny ekran z kursorem. Dysk twardy wtedy pracuję, jakby ESET coś skanował, a po chwili dopiero pojawia się ekran logowania. Czy też tak miałeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, ja pracuję na połączeniu win10 i eset od wersji 7 po czym zawsze robiłem uaktualnienia aż do obecnej wersji 9.0.376.2 i u mnie żadnych problemów nie ma.Zainstalujcie eset 8 lub nawet 7 i aktualizujcie potem do 9 i zobaczcie czy są jakieś problemy.

 

Czarny ekran pojawia się za to wszędzie tam, gdzie jest zintegrowana grafika na starszych procesorach. W momencie włączania oprogramowania sterownika Intel ekran potrafi zgasnąć i pojawić się za chwilę. Może to być przy logowaniu do systemu do konkretnego użytkownika, albo czasem i przed, na ekranie logowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, ja pracuję na połączeniu win10 i eset od wersji 7 po czym zawsze robiłem uaktualnienia aż do obecnej wersji 9.0.376.2 i u mnie żadnych problemów nie ma.Zainstalujcie eset 8 lub nawet 7 i aktualizujcie potem do 9 i zobaczcie czy są jakieś problemy.

 

Czarny ekran pojawia się za to wszędzie tam, gdzie jest zintegrowana grafika na starszych procesorach. W momencie włączania oprogramowania sterownika Intel ekran potrafi zgasnąć i pojawić się za chwilę. Może to być przy logowaniu do systemu do konkretnego użytkownika, albo czasem i przed, na ekranie logowania.

To jest czarny ekran z kursorem, pojawia się przed ekranem logowania, chyba tylko raz po pierwszym zainstalowaniu Eset. Raczej nie jest to zależne od sterowników grafiki, bo nigdy przed zainstalowaniem Eset tego nie było.

Posiadam procesor intel Core i5-4200U.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, nie daję się normalnie pracować na laptopie. Eset powoduję różne cyrki takie jak: nieuruchamianie oprogramowania od touchpad, karty graficznej i sieciowej ( nie pojawiają się ich ikony na pasku start), długie uruchamianie poprzedzone czarnym ekranem z kursorem, długie wyłączanie komputera i pojawianie się komunikatu: Nie można nawiązać połączenia z usługą systemu Windows . Nie uruchamia się też harmonogram zadań Eset-a np. sprawdzanie plików przy uruchamianiu systemu. Mam wrażenie, że ten ESET jakby nie działał. To jest koszmar. Napisałem do nich o tych problemach ale co to da ?  Czy ktoś z was ma może jakiś inny pomysł na te problemy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, ja pracuję na połączeniu win10 i eset od wersji 7 po czym zawsze robiłem uaktualnienia aż do obecnej wersji 9.0.376.2 i u mnie żadnych problemów nie ma.Zainstalujcie eset 8 lub nawet 7 i aktualizujcie potem do 9 i zobaczcie czy są jakieś problemy.

 

Czarny ekran pojawia się za to wszędzie tam, gdzie jest zintegrowana grafika na starszych procesorach. W momencie włączania oprogramowania sterownika Intel ekran potrafi zgasnąć i pojawić się za chwilę. Może to być przy logowaniu do systemu do konkretnego użytkownika, albo czasem i przed, na ekranie logowania.

Po zakupie Eset i po pobraniu go , wysłano mi z UK. płytę z starszą wersją, czyli 9.0.349.0, Może ją zainstaluję i sprawdzę czy nie ma problemów i przy niej zostanę, jeśli będzie wszystko  w porządku, bo po co ryzykować i znowu aktualizować 8 do najnowszej wersji. Nie wydaję mi się to dobrym pomysłem. Jednak najpierw sformatuję dysk i zainstaluję Windows 10 Pro od nowa, tak żeby mieć pewność, że obecna najnowsza wersja nic nie spieprzyła w plikach systemowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety przed chwilą znowu laptop długo się uruchamiał na starszej wersji Eset. z czarnym ekranem i kursorem. Chyba sprawdzę jeszcze raz, czy występują kłopoty bez Eset ale tylko z Windows defender.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może powodem jest to, że wyłączone mam Intel® Management Engine Interface, aby laptop się normalnie wyłączał ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem format dysku i zainstalowałem Windows 10 PRO Bez Eset. System teraz  pracuje na samym Windows defender, przetestuję i sprawdzę, które problemy faktycznie powodował Eset, a które nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tej chwili, po formacie i bez Eset, Windows 10 nie robi cyrków. Z Eset nie odpisali, brak odzewu. Nie wiem co robić, czy ktoś może zna jakieś rozwiązanie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tej chwili, po formacie i bez Eset, Windows 10 nie robi cyrków. Z Eset nie odpisali, brak odzewu. Nie wiem co robić, czy ktoś może zna jakieś rozwiązanie ?

może zmień program antywirusowy...?

wyraźnie ESET nie jest kompatybilny z Win 10 na Twoim kompie (z samym Win 10 pewnie jest, ale kombinacja z Twoją platformą sprawia, że ESET coś psuje).

 

kiedyś w mojej sieci mieliśmy ESET, potem Kaspersky, oba robiły cyrki w podobnym stylu (ale nie Win 10, wtedy wszędzie był - i jest nadal - Windows 7).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może zmień program antywirusowy...?

wyraźnie ESET nie jest kompatybilny z Win 10 na Twoim kompie (z samym Win 10 pewnie jest, ale kombinacja z Twoją platformą sprawia, że ESET coś psuje).

 

kiedyś w mojej sieci mieliśmy ESET, potem Kaspersky, oba robiły cyrki w podobnym stylu (ale nie Win 10, wtedy wszędzie był - i jest nadal - Windows 7).

Niedawno go kupiłem, zapłaciłem za niego z ok 100 Funta, mam teraz wyrzucić pieniądze w błoto ?

W chwili obecnej używam Windows defender, który prawie nie chroni, trudno to nazwać anitiwirusem. Podłączony jestem do sieci otwartej, do której jest podłączonych pełno użytkowników, dlatego wybrałem Eset. Zależy mi na rozwiązaniu tego problemu, nie chcę wydawać kolejnych pieniędzy, bo ciężko na to pracowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiedy kupowałem do pracowej sieci ESET czy Kaspersky, nie miałem problemu z kontaktem ze wsparciem technicznym... może w UK (skoro funtami operujesz) jest z tym gorzej. a może support dla indywidualnych klientów ssie.

jeśli nie możesz softu zwrócić do sklepu ze zwrotem kasy, to nie wiem co możesz uczynić.

rozwiązanie problemu z ESETem wydaje mi się możliwe tylko przez kontakt z ich supportem - oni wiedzą gdzie i w jakie logi spojrzeć, czy jakie diagnostyczne programy odpalić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Support Esset dla klientów indywidualnych ma bodajże tydzień na odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Support Esset dla klientów indywidualnych ma bodajże tydzień na odpowiedź.

Otrzymałem dziś odpowiedź od Eset:

Good evening

The issues you’re having don’t sound ESET-related unfortunately, they sound more to do with the Windows OS-installation.

If you would like to confirm whether it is or isn’t ESET, the best course of action is to completely uninstall ESET by following this guide in safe mode http://support.eset.com/kb2289/

This will completely remove ESET from your machine, if the issues still occur after ESET is removed then the issue unfortunately won’t be ESET-related, at that stage, I would suggest a Windows Refresh, unfortunately this falls outside of our support remit however.

If you find that uninstalling ESET eradicates the issues, please let me know.

I hope this information helps

 

Nie rozumiem jednak tego do końca, proszę mi to wyjaśnić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sugerują, że to wina błędu systemu nie samego eseta.

Jeżeli jednak chcesz się upewnić, to odinstaluj eseta używając w trybie awaryjnym aplikacji z linka. Ewentualnie sugerują powrót windowsa do stanu początkowego (jest taka opcja już nawet na stacjonarkach)

Jeśli okaże się, ze po deinstalacji eset wszystko jest w porządku to daj im znać.

 

Pewnie chcą wiedzieć, bo jak po wywaleniu eseta będzie ok, to będzie oznaczało problem z esetem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...