Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gabrielo25

Gwarancja z lombardu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chce kupić nowe słuchawki z lombardu on wystawia paragon czy mam gwarancje producenta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na necie piszą że jakaś gwarancja obowiązuje przecież to sklep przychodzę biorę nowe słuchawki paragon i heja tak jak w normalnym sklepie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lombard żadnej gwarancji nie udziela, jeśli ze słuchawkami nie dostaniesz karty gwarnacyjnej producenta + oryginalnego dowodu zakupu to gwarancji nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gwarancji producenta na 100% brak. Lombard nie sprzedaje nowych produktów od producenta, tylko osób fizycznych. Zostaje tylko gwarancja sklepu - lombardu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli dostaniesz oryginal paragonu czy faktury to masz gwarancje.

Paragon lombardu czy FV jest nic nie warta bo to marza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gwarancji może nie ma ale jest rękojmia, i w ciągu 2 lat chroni kupującego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gwarancji może nie ma ale jest rękojmia, i w ciągu 2 lat chroni kupującego.

W przypadku rzeczy używanych/z drugiej ręki? rękojmia wynosić może nie mniej niż jeden rok jeśli dobrze pamiętam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przypadku rzeczy używanych/z drugiej ręki?

 

Oczywiście że tak:

 

 

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi obejmuje zarówno rzeczy nowe, jak i używane.

 

 

W konsekwencji przy formułowaniu umowy sprzedaży warto położyć nacisk nie tylko na elementy istotne dla oznaczenia rzeczy sprzedawanej oraz ceny, ale również na uregulowania odnoszące się do praw i obowiązków stron na wypadek wystąpienia wady rzeczy. W myśl bowiem przepisów kodeksu cywilnego strony mogą w umowie odpowiedzialność z tytułu rękojmi przy sprzedaży rzeczy rozszerzyć, ograniczyć lub nawet wyłączyć.

Konieczne jest zatem precyzyjne wymienienie znanym stronom wad rzeczy oraz określenie za jakie wady sprzedawca nie odpowiada. Zaznaczyć jednak w tym miejscu należy, że wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest bezskuteczne, jeżeli sprzedawca podstępnie zataił wadę przed kupującym.

 

Jeżeli kupującym jest konsument a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność sprzedawcy może zostać ograniczona, nie mniej niż do roku od dnia wydania rzeczy kupującemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gwarancji producenta na 100% brak. Lombard nie sprzedaje nowych produktów od producenta, tylko osób fizycznych. Zostaje tylko gwarancja sklepu - lombardu.

Niby czemu na 100% brak ja kupiłem w lombardzie modem LTE z dowodem zakupu z salonu jakiegoś tam i kartą gwarancyjną więc spodziewam się, że z gwarancją nie będzie problemu. Gorzej gdy tych dokumentów nie ma bo użerać się z lombardem w jakiejś sprawie to powodzenia. Poza tym nigdy bym z lombardu niczego nie kupił bez pudełka czy oryginalnego dowodu zakupu bo równie dobrze mogło zostać ukradzione na tej samej ulicy co jest ten lombard.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak by była karta gwarancyjna lub dokument zakupu z autoryzowanego sklepu to autor chyba nie zadawał by tego pytania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...