Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

JKRR

Da radę coś podkręcić?

Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm... Może zacznijmy od tego dlaczego nagle zachciało mi się cokolwiek podkręcać.

Mam bardzo stary zestaw, zawsze grałem w mniej wymagające gry więc mi wystarczał, ale jakoś ponad rok temu zacząłem grać w CS:GO, przez pierwsze kilka miesięcy miałem stałe 100 klatek, ale ostatnio pojawiło się kilka update`ów które strasznie obniżyły fpsy i teraz chwilami spada mi nawet do 40 co nie jest przyjemne w grze FPS.

Za kilka miesięcy kupuję nowy komputer, ale zanim to zrobię chciałbym wykorzystać " potencjał :E " mojego starego kompa. Chcę podkręcić cokolwiek, najlepiej procesor (o ile się da) ważne żeby klatki tak mocno nie spadały. Dodam jeszcze że nigdy nie podkręcałem procesora a do środka komputera zaglądałem tylko wtedy kiedy musiałem go wyczyścić z kurzu, kompletnie nie znam się na podkręcaniu, poza tym nie wiem czy mój zestaw da radę, więc proszę o wyrozumiałość.

 

Mój PC (8-letni)

CPU: INTEL CORE 2 QUAD Q8200, intelowski wiatraczek

GPU: GeForce 9800GT

RAM: KINGMAX 2GB DDR2 800

PSU: logic 500atx

Płyta główna: gigabyte ga-p31-es3g

HDD: WD 320GB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wpisz w Google

Podkręcanie LGA 775 i wszystko na tacy.

Do sprawdzania stabilności Linx, ale nie sugeruj się temperatura jak on wytwarza, tylko taka jak masz pod obciążeniem z konwersji filmu np. nawet niekoniecznie z gry.

 

Twoje spadki nie muszą być od updateow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wpisz w Google

Podkręcanie LGA 775 i wszystko na tacy.

Do sprawdzania stabilności Linx, ale nie sugeruj się temperatura jak on wytwarza, tylko taka jak masz pod obciążeniem z konwersji filmu np. nawet niekoniecznie z gry.

 

Twoje spadki nie muszą być od updateow