Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

wojtekcanibal

Smartfon do 750-800zł MAX,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, poszukuję nowego smartfonu do 750-800zł max, wiadomo, im taniej tym lepiej.

Nie mam sprecyzowanych wymagań.

 

- Telefon na co najmniej 3 lata,

- 5 cali

- wolałbym żeby był to telefon z tym bardziej znanych marek typu Huawei czy Samsung (wczesniej korzystałem z LG i Samsunga), zatem te chińskie odpadają

- telefon ma służyć głównie sms/dzwonienie, przegladanie internetu, niewielka ilość aplikacji (te podstawowe typu komunikatory messenger itp), dlatego nie mam sprecyzowane ile pojemności

- ilość rdzeni: nie wiem, 4 albo 8, nie znam się i nie mam pojecia czy to wielka jest róznica i czy w kontekscie tych 2-3 lat ma znaczenie

- aparat też bez ogromnego znaczenia, im lepszy tym lepiej, ale może byc z tylu np 8, z przodu jakies 2 (chyba, ze to ma jakies znaczenie w kontekscie technologii i warto miec lepszy)

- DUAL SIM, mam jedną, ale zauważyłem, że jest teraz nacisk przy ofercie na dual, jednak czy to warte jest np płacenia tej 100zł wiecej? wg mnie raczej nie, chociaz moze jest to przyszlosciowe?

 

Bardzo proszę o pomoc, podam to co sam wstępnie wybrałem. Np. SAMSUNG J500 Galaxy J5 LTE lub Smartfon HUAWEI Y6 Pro Dual

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- wolałbym żeby był to telefon z tym bardziej znanych marek typu Huawei czy Samsung (wczesniej korzystałem z LG i Samsunga), zatem te chińskie odpadają

 

- ilość rdzeni: nie wiem, 4 albo 8, nie znam się i nie mam pojecia czy to wielka jest róznica i czy w kontekscie tych 2-3 lat ma znaczenie

 

1. Xiaomi to jeden z czołowych producentow smartfonów na świecie i Redmi Note 3 Pro zjada na śniadanie Samsunga i Huaweia, które podałeś wyżej.