Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Piter917

Podkręcanie dla zielonych!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, jakbym zakupil procka z OC to moge na starcie podkrecic produkt? Nie bedzie to konfliktowe? I bedzie dzialal szybciej?

Jestem w tym zielony ale teraz ceny cpu z oc i bez sa minimalne.

Prosze o odpowiedzi, dziekuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie znasz to zdecydowanie odradzam na starcie. Złóż, dokładnie przetestuj, sprawdź czy wszystko działa. Może w ogóle Tobie nie jest potrzebne podkręcanie buywane przez Ciebie programy biurowe i naukowe będą działały wystarczająco szybko. O podkręcaniu pomyśl za kilka miesięcy jak już opanujesz komputer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie znasz to zdecydowanie odradzam na starcie. Złóż, dokładnie przetestuj, sprawdź czy wszystko działa. Może w ogóle Tobie nie jest potrzebne podkręcanie buywane przez Ciebie programy biurowe i naukowe będą działały wystarczająco szybko. O podkręcaniu pomyśl za kilka miesięcy jak już opanujesz komputer.

 

Komp do gier, nie zadne programy :P

Nigdy nie mialem PC z OC i nie narzekalemm szczerze mowiac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, jakbym zakupil procka z OC to moge na starcie podkrecic produkt? Nie bedzie to konfliktowe? I bedzie dzialal szybciej?

Jestem w tym zielony ale teraz ceny cpu z oc i bez sa minimalne.

Prosze o odpowiedzi, dziekuje.

kup i podkrecaj tylko wczesniej poczytah cos na ten temat - poradz sie ludzi i baw sie ;)

 

ps jakiego procka chcesz kupic - pamietaj zeby podkrecac trezba tez miec do tego odpowiednia plyte w miare dobry zsilacz itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach