Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

laczek1234

scinki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam komputer:

970msi 4gb

i5 4690k

8gb

Thermaltake Smart SE Modular 630W 80+ Bronze

plyta glowna b85 g43 msi

mam problem od miesiąca około mam komputer

Problem jest ze w grach mniej wymagajacych sa male przycinki lecz w gta v the withcer 3 jest z 80fps lecz przy scince spada do 40fps

tutaj jest ss co wtedy dzieje sie z karta graficzna https://scr.hu/4ngBdL

przy tym tez spada taktowanie rdzenia pamieci i jakis voltage limit a ultilization skacze do gory jestem w tym zielony

Prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki system? Ostatnio ktoś przy podobnych problemach zmienił z 7 na 10 i problem zniknął (tyle że na 1070), myślę jednak że reinstall zrobiłby to samo. Stawiam więc na syf w systemie, powyłączaj niepotrzebne programy przy uruchamianiu, przeleć system jakimś antywirem, wywal sterowniki Nv używając DDU w awaryjnym i zainstaluj najnowsze. To takie rady na początek :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Ścinki" na gtx970 to nic nowego, jak pamięć wykroczy poza 3.5gb tak się dzieje i nic z tym nie zrobisz. Drugą sprawą jest system, ale 970 na win7 zazwyczaj dobrze działała, ale jak na innym systemie, albo postawionym od nowa bd to samo to znaczy, że z tą pamięcią jest coraz gorzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki system? Ostatnio ktoś przy podobnych problemach zmienił z 7 na 10 i problem zniknął (tyle że na 1070), myślę jednak że reinstall zrobiłby to samo. Stawiam więc na syf w systemie, powyłączaj niepotrzebne programy przy uruchamianiu, przeleć system jakimś antywirem, wywal sterowniki Nv używając DDU w awaryjnym i zainstaluj najnowsze. To takie rady na początek :)