Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

igoxteam

Problem z FX 8350

Rekomendowane odpowiedzi

Witam niedawno zakupiłem nowy procesor AMD FX 8350. Teraz mam zamiar kupić nową kartę graficzną jednakże nie znam się tak dobrze na kartach jak na prockach dlatego zwracam się tu u was o pomoc z dobraniem optymalnej karty graficznej do tego procka. Wiem że już był taki temat aczkolwiek tamten temat powstał dawno a jak wiemy co roku są nowe CPU i Gpu. Moja maksymalna kwota do wykorzystania to 1000 zł. Rozważałem nad propozycjami kupna gtx 970 lub gtx 960, r9 380x z oc. Czekam na wasze propozycje. Jeżeli mam podać inne specyfikacje pc proszę napisać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Specyfikacja pc

Procesor FX 8350

Płyta główna SaberTooth 990 FX R2.0

Zasilacz Enduro FM1 Gold 650 W.

Karta graficzna gt 630 2gb

Jeżeli chcecie coś więcej ze specyfikacji proszę pisać.

Preferuje gry w których ten AMD jest wydajniejszy w tym segmencie cenowym niż i5. Wybrałem Amb bo do mojego wykorzystania jest lepszy niż i5 i tańszy. Nalegałbym na nie zmienianie procka .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jakaś jedna, jedyna gra w której fx jest szybszy? Nie ;) W segmencie 1500 zł za zestaw :lol2:

Do tego fx to 950, 960 to optymalny max, 970 za dużo nie wyciągnie przy tym procesorze, będą dosyć odczuwalne spadki klatek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Specyfikacja pc

Procesor FX 8350

Płyta główna SaberTooth 990 FX R2.0

Zasilacz Enduro FM1 Gold 650 W.

Karta graficzna gt 630 2gb

Jeżeli chcecie coś więcej ze specyfikacji proszę pisać.

Preferuje gry w których ten AMD jest wydajniejszy w tym segmencie cenowym niż i5. Wybrałem Amb bo do mojego wykorzystania jest lepszy niż i5 i tańszy. Nalegałbym na nie zmienianie procka .