Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

kotares323

Problem z PC, stopowanie się, BSOD.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, na wstępie chcę poinformować, że jestem troszkę zielony w sprawach związanych z jako taka "naprawą" PC, ale nie jest aż tak źle.

Mój problem jest taki, że mój PC ostatnimi czasy się "zacina" po prostu stopuje, nic nie mogę z tym zrobić, pozostaje jedynie reset i od nowa, od 2 dni zaczęły się pojawiać BSOD-y "SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION". Komputer najczęsciej stopuje się przy oglądaniu filmów. Poczytałem trochę, sprawdziłem czy mój zasilacz nie jest na "czarnej liście" , nie jest a nawet znajduje się w polecanych, jego sprawność też sprawdziłem, działa pięknie u mnie i na PC kolegi. Idąc dalej tropem usterek wykonałem memtest pamięci RAM, nic, 0 błędów, następny pod lupę został wzięty Dysk Twardy, sprawdziłem za pomocą HD TUNE, brak BAD Sectorów, wszystko jest w najlepszym porządku. Karta Graficzna- podłączona u kumpla bardzo ładnie działa, nie grzeje się, wszystko chodzi jak należy. Sprawdzałem płytę główną czy nie ma napuchniętych kondensatorów tudzież innych "chorób" i wygląda na zdrową.Wysztkie temperatury w normnie, miesiąc temu wymienione chłodzenie na procesorze, oczywiscie pasta wymieniona, a komputer w środku czyściutki. Jestem bezsilny, jeśli tutaj nie znajdę odpowiedzi na to co mu jest to będę zmuszony wysłać go do specjalisty.

 

 

Procesor: AMD FX-8350 4.00 GHz

Płyta Główna: ASUS M5A97 R2.0

Karta Graficzna: RADEON R9 270X

Zasilacz: BE QUIET! PURE POWER L8-CM-630W

RAM: KINGSTON 2x 8GB 1600MHZ DDR3 CL10 DIMM

DYSK: SEAGATE 1 TB BARRACUDA

 

W załącznikach wysyłam MEMTEST oraz wygląd obrazu kiedy komputer się zawiesza.

https://zapodaj.net/267137b36faf0.jpg.html

https://zapodaj.net/24eb89f0d460c.jpg.html

083016-20498-01.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach