Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Pl4yboy

[max 3000] Laptop/ultrabook dla dziewczyny

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, szukam laptopa dla siostry. Sam posiadam stacjonarny komputer i nigdy nie interesowałem się laptopami, więc ciężko mi znaleźć coś odpowiedniego.

 

Wymagania - cienki i lekki (studentka, więc na wykłady), ekran 13-15 cali, dysk najlepiej ssd i pojemność max 250 GB wystarczy, ram 4-8 GB pewnie też będzie ok.

Głównie laptop będzie używany do nauki, pisania i internetu, ewentualnie filmy (więc FHD mile widziane), nie musi być więc demonem prędkości, ale dobrze by było, żeby się nie zawieszał przy dwóch włączonych programach.

 

Do 3 tysięcy widzę dużo laptopów w sklepach internetowych, ale ciężko mi cokolwiek wybrać bo w temacie laptopów jestem zielony. Jeśli dałoby się znaleźć coś spełniające te wymagania i za 2000/2500 to by było idealnie.

 

Bardzo proszę o pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jak wyglada sprawa z systemem?

Acer V3-372 i5-6267U/8GB/240/Win10X FHD IRIS

Matowa matryca FULL HD IPS (Bardzo dobre odwzorowanie kolorów i stabilność kąta oglądania) - IPS to jedne z najlepszych matryc na rynku, lekki mobilny przyzwoitą i solidną wykonaną smukłą obudową, aluminiowa klapa matrycy, dobre wyniki pracy na baterii, przyzwoita kultura pracy, cichy, bardzo dobre głośniki jak na laptopa, USB typu C. Jest to nowsza odsłona Acer v3-371

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem wspomnieć, że system raczej must be, najlepiej w sumie win10. Ale propozycja bardzo ciekawa, nawet po dokupieniu systemu wcale nie za droga :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz, poprawiłem Ci opcje wyżej na opcje z systemem ten sam model.

 

Alternatywa