Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

degel123

Skad pobrac i jak zainstalowac w10

Rekomendowane odpowiedzi

Siema. Skad pobrac windows 10? Bo kupilem laptopa msi gl62 be zsystemu, zainstalowalem windows 7 ale mam problem ze sterownikami (nie pytajcie o co chodzi). Skad pobrac 64 bitowy w10 i co najwazniejsze jak go zainstalowac jak juz mam win7 ale zupelnie czysty bez niczego. Wolalbym to robic tak jak instalowalem obecny czyli po wlaczeniu klikam del i wchodze w taki tryb nie wiem jak on sie nazywa xD Mam sterowniki dolaczone do laptopa ale pisze ze sa nie do tego systemu czyli pewnie do 10. Prosze o pomoc jestem zielony w tych sprawach a chce to zrobic sam w domu :) Chce go na plytke nagrac, gdyz obecny instalowalem z pendrivea kolegi. Podejrzewam ze skoro mam juz w7 to w10bedzie sie inaczej instalowac wiec moze jakos usunac ten system? Z gory dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Witaj

 

Skad pobrac windows 10?

Plik ISO do nagrania na płycie możesz pobrać z oficjalnej strony Microsoft : LINK

 

Uruchamiasz narzędzie, wybierasz opcję "Utwórz nośnik dla innego komputera", wybierasz opcje np. 64 Bit, pobrane ISO nagrywasz na płytke

 

co najwazniejsze jak go zainstalowac

 

Wkładasz nagraną płytkę, wchodzisz do BIOS (del przy odpalaniu kompa), w boot order przekładasz napęd DVD na samą górę. Możesz jeszcze spróbować wciskać F9 lub F11 - może wyskoczyć menu z czego komputer ma się odpalić. Tylko nie wciskaj gdy pokaże ci sie "Trwa uruchamianie systemu Windows" tylko przed tym.

 

Mam sterowniki dolaczone do laptopa ale pisze ze sa nie do tego systemu czyli pewnie do 10