Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Sztekero

Karta graficzna do gier na ultra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Otóż planuję kupno używanej karty graficznej z gwarancją i chciałbym wydać na nią +/- 1000 zł. Od paru dni poluję na gtx 980 4GB, lecz żadnych okazji, wszystko ~1110/1200zł za używane, a gtx 970 za 900zł najtaniej. Poluję na okazje, bo muszę się zmieścić w budżecie i zastanawiają mnie inne karty, lecz nie znam się zbytnio na nich. Słyszałem, że gtx 970 i 980 są dobre, więc zacząłem ich szukać, lecz jak widać nie są w cenie, tak więc musiałem zejść niżej i trafiłem na gtx 1060 3GB i r9 290 4GB, lecz jak one mają się do ww. kart? Czy różnice są duże? Jeśli tak, to jak duże, za czym warto się rozglądać? A może zamiast 1060 3GB, dołożyć do 6GB? A może w ogóle ta karta nie jest warta uwagi? Ponadto czym dokładniej różnią się Zoltace, Evegi, Pality od MSI, Gigabytów, Asusów? Czy różnica w firmach tego samego modelu jest duża? Proszę o pomoc, bo jeśli będę chcieć polować na tanią okazję gtx 980 lub 970, to nigdy nie kupię, tak żeby zmieścić się w budżecie. Dodam też, że zależy mi, żeby BF1 chodził na ultra bez spadków przy dynamicznych akcjach. Monitor 60 hz, rozdzielczość 1680:1050.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli 1060 3gb odpada, z nówek zostaje rx470. Gtx970 możesz brać ale na gwarancji i max około 800zł, do r9 290 trzeba mieć warunki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie warto dopłacić.

W grach dx11 wygrywa z rx480

W dx12 przegrywa

Pod bf1 radek szybszy, masz testy na yt pod bf1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach